اجتماعیشهری، جامعه

 پیوستن شرکت شهر سالم به رزمایش امداد و کمک‌رسانی

اقتصاد جامعه؛ شرکت شهر سالم شهرداری تهران در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی، خدمات عمومی و تخصصی ویژه‌ای را به هموطنان در استان‌‌های سیل‌زده ارائه داد.

به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از واحد ارتباطات و اطلاع رسانی شرکت شهر سالم شهرداری تهران، سال جدید که همراه شده با بارش بی‌سابقه‌ برکات الهی، در برخی استان‌ها با ایجاد سیل و سیلاب خسارت‌های زیادی را برای برخی هموطنانمان به همراه داشته است.

در این میان کلیه دستگاه‌های خدماتی دولتی و خصوصی، گروه‌های جهادی و حتی مردم عادی به میدان آمدند و یک رزمایش واقعی از امداد و کمک‌رسانی را به نمایش گذاشتند.در این میان شرکت شهرسالم شهرداری تهران که در دوره مدیریت جدید، رویکردی ملی و عمومی را در دستور کار قرار داده و در همین راستا در حوزه مسئولیت اجتماعی کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشته است به این رزمایش سراسری امداد و کمک‌رسانی به هموطنان پیوسته است.

اعزام نمایندگان شهرسالم به مناطق سیل‌زده با ابلاغ مدیرعامل شرکت شهرسالم، تعدادی از مدیران و کارشناسان این شرکت برای احصای نیازها و مشکلات به استان‌های سیل‌زده کشور همچون لرستان و خوزستان اعزام شدند.

نمایندگان شرکت شهر سالم بلافاصله پس از بازدید و تحقیقات میدانی و برگزاری نشست‌های اضطراری با استانداران، فرمانداران، بخشداران، مدیران امدادی، بهداشتی و درمانی و جمعیت هلال احمر در منطقه، لیست نیازهای هموطنان سیل‌زده در حوزه‌های مختلف بخصوص در حوزه بهداشت و درمان و داروهای مورد نیاز را احصاء و گزارشی کامل به مجموعه مدیریتی شرکت شهر سالم ارایه نمودند.

خدمات عمومی و تخصصی شهر سالم به سیل‌زدگانپس از برگزاری جلسات مختلف در ستاد پشتیبانی از مناطق سیل‌زده شرکت شهر سالم شهرداری تهران و بررسی گزارش‌های رسیده از استان‌های سیل‌زده و هماهنگی‌های صورت گرفته، خدمات و کمک‌رسانی شرکت شهر سالم به هموطنان سیل‌زده در دو حوزه عمومی و تخصصی، توسط مدیرعامل این شرکت ابلاغ شد.

خدمات عمومی شرکت شهر سالم به مناطق سیل‌زده با ابلاغ دکتر حمید چوبینه، خدمات عمومی شرکت شهر سالم در حوزه عمومی با همکاری دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه تهران وارد فاز اجرایی شد.

عوامل شرکت شهر سالم با همکاری دانشجویان دانشگاه تهران در یک حرکت جهادی و در سریع‌ترین زمان ممکن، نیازهای هموطنان سیل‌زده در حوزه‌های بهداشتی، درمانی، خوراکی وپوشاک را جمع آوری کرده و از طریق نمایندگان شرکت شهر سالم به مناطق سیل‌زده ارسال کردند.

نمایندگان شرکت شهر سالم در مناطق سیل‌زده نیز در یک اقدام هماهنگ و برنامه‌ریزی شده در کوتاهترین زمان ممکن، اقدام به توزیع کمک‌های رسیده در بسته‌بندی‌های مختلف نمودند.

خدمات تخصصی شرکت شهر سالم به مناطق سیل‌زده به گزارش ستاد پشتیبانی از مناطق سیل‌زده شرکت شهر سالم شهرداری تهران، کمک های این ستاد در حوزه تخصصی نیز در دو حوزه برنامه‌ریزی و اجرا شد.

در بخش اول نیازهای دارویی در مناطق سیل زده که مبتنی بر جلسات نمایندگان شرکت شهر سالم با مدیران بهداشتی و درمانی بخصوص روسای داروخانه‌های هلال احمر در مناطق سیل زده احصاء شده بود، خریداری، دسته‌بندی و در قالب بسته‌های دارویی و بهداشتی به مناطق سیل‌زده ارسال و توسط نمایندگان پیشرو این شرکت به دست هموطنان رسید.

در بخش دوم خدمات تخصصی شرکت شهر سالم به هموطنان سیل‌زده، تعدادی از پزشکان و متخصصین شرکت شهر سالم از معاونت‌های درمان و بهداشت و اورژانس این شرکت با چند دستگاه آمبولانس به مناطق سیل‌زده در استان‌های خوزستان و لرستان اعزام و در هماهنگی با مسئولان بهداشتی و درمانی استان‌ها، در مناطق مورد نیاز به خدمات درمانی و بهداشتی، به ارائه خدمت پرداختند.

درکنار هموطنانمان می‌مانیم

به گزارش واحد ارتباطات و اطلاع رسانی شرکت شهر سالم شهرداری تهران و به نقل از دکتر حمید چوبینه مدیرعامل این شرکت، تا زمانی که هموطنان ما نیاز به خدمات درمانی و بهداشتی داشته باشند و مسئولان استانی نیز اعلام نیاز داشته باشند، پزشکان و متخصصان این شرکت در کنار آنها خواهند بود

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/wZMGe

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا