اجتماعیشهری، جامعه

پیوستن شهردار منطقه ۵ به مجمع شهرداران آسیائی

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ ؛ محمد باقر فرهند مدیر “روابط عمومی منطقه ۵ ” با اعلام این خبر گفت : مجمع شهرداران آسیائی؛ یکی از معتبرترین نهاد های غیر دولتی در حوزه دیپلماسی شهری در منطقه آسیا ست که بسیاری از شهرهای این قاره کهن در آن عضویت دارند .

فرهند ادامه داد: این مجمع ؛ محلی است برای اشتراک گذاری فرصت ها و تجربیات مدیریت شهری تا امکان ارتقاء دانش شهری با محوریت حکمرانی شایسته و حکمروائی خوب و اصولی با کمک و مشارکت شهروندان فراهم شود.

مدیر روابط عمومی منطقه ۵ با اشاره به تشکیل کارگروهی درون منطقه ای به جهت بررسی برنامه ها واقدامات مشترک با مجمع اظهار داشت : در این منطقه فرصت های فراوانی وجود دارد که امیدواریم با این عضویت امکان معرفی آنان به همتابان دیگر کشورهای آسیائی فراهم شود.

او اظهار کرد : در حوزه دیپلماسی عمومی ، موضوعی دیپلماسی شهری در بخش نهاد های غیر دولتی، یکی از بهترین ابزار معرفی ظرفیت ها ، فرصت های شهرها به همدیگر است و ما در کمیته های متعددی به زودی فعال شده و آمادگی خود را نیز برای اجرای رویدادهای مشترک فرهنگی – اجتماعی و علمی اعلام می‌کنیم .

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/lOxdP

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا