اجتماعیشهری، جامعه

چالش ها و مسابقات ورزشی متنوع به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش

اقتصاد جامعه؛به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی ، برنامه‌های مجازی و میدانی شهرداری منطقه۱۳ تدوین و اجرایی شد.
به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ، مرتضی رحمان زاده ، شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به نامگذاری ۲۶ مهر ماه لغایت ۲۲ آبان ماه به عنوان هفته تربیت بدنی گفت : به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی ، اشاعه و توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده ، اداره ورزش معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۳ با توجه به شیوع کرونا ، برنامه هایی را به دو صورت میدانی و مجازی پیش بینی و تدارک دیده است .
وی در خصوص اجرای ویژه برنامه ها در فضاهای باز گفت : یکم آبان ماه ؛ بوستان جنگلی سرخه حصار میزبان همایش دوچرخه سواری با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی است.
شهردار منطقه ۱۳ افزود : مسابقات رایانه ای ،پینگ پنگ ، فوتبال دستی ، سوارکاری، پیاده روی و مسابقات درون ایستگاهی بدون اجتماع و با رعایت اصل فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در فضای باز مجموعه های ورزشی و بوستان های منطقه برگزار می شود.
رحمان زاده در خصوص اجرای برنامه ها به صورت مجازی ادامه داد : باشگاه مجازی منطقه چالش هایی در قالب روپایی ، پنالتی ، دارت ، طناب زنی ، ورزش پدر و پسری، خانوادگی و.. راه اندازی کرده و آموزش هایی نیز به صورت مجازی با عناوین ورزش و تغذیه سالم در شبکه های مجازی سرای محلات ارائه می شود.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/O51EK

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا