اجتماعیشهری، جامعه

کاشت بیش از ۲۵۰ اصله درخت در مسیر بزرگراه‌های شهید هاشمی و آزادگان

جامعه اقتصادی ؛معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۹ از باز پیرایی فضای سبز حاشیه بزرگراه های شهید هاشمی، آزادگان و بوستان های این منطقه در طرح استقبال از بهار خبر داد.
به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی نایبی با اشاره به اینکه فضای سبز این محور ها با کاشت درخت توسعه یافته است افزود: به منظور افزایش زیبائی بصری و ارتقای سرانه فضای سبز بزرگراهی بیش از ۲۵۰ اصله نهال از نوع زبان گنجشک و زیتون تلخ توسط کارگران خدوم فضای سبز در این محورها کاشته شده است.
همچنین در ادامه عملیات کاشت درخت در بزرگراه‌ ها و معابر فضای سبز شهری منطقه، درخت هایی در بوستان های نرگس، بهار و شریعتی و… نیز غرس شد.
در ادامه نایبی از آغاز عملیات بازپیرایی،رسیدگی و نگهداشت درخت و درختچه در حاشیه بزرگراه شهید تندگویان در آستانه فصل بهار خبر داد.
معاون شهردار منطقه با اشاره به اینکه رسیدگی به فضاهای سبز در محدوده محورهای بزرگراهی موجب زیبائی بصری و جذابیت منظر شهری برای مسافرین می شود بیان کرد : برهمین اساس و با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و عید نوروز نسبت به کاشت درخت، انواع درختچه، گیاهان پوششی و احیای سرسبزی منطقه به طور روزانه اقدام خواهد شد.
به گفته این مسئول عملیات به‌زراعی در راستای خاک‌ورزی و هوادهی خاک، کندو کوب، هرس و احیای گیاهان سبدهای گل با هدف افزایش سبزینگی، کاهش آلودگی های هوا در بزرگراه‌ها، بوستان‌ها و معابر اصلی و جلب رضایت شهروندان در حال انجام است.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/V5KW7

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا