دسته بندی نشده

کاظمی اسفه: شهرداری با جلب مشارکت شهروندان شهر را توسعه دهد

اقتصاد جامعه,مصطفی کاظمی اسفه، مشاور عالی و مدیرکل حوزه شهردار تهران در جریان حضور در منطقه۱۷ با تاکید بر اجرای پروژه های توسعه محلی گفت: حس تعلق مردم دارالشهدای تهران به منطقه خود بالاست و باید مدیریت شهری از این تعلق خاطر استفاده کرده و با مشارکت شهروندان می تواند اقدامات خوب توسعه محلی را رقم بزند.

به گزارش اقتصاد جامعه و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۷، مصطفی کاظمی اسفه مشاور عالی و مدیرکل حوزه شهردار تهران در حاشیه بازدید از پروژه های توسعه محلی در منطقه ۱۷ با تقدیر از رویکرد شهردار منطقه در تقدیر از مدیران پیشین و ارائه گزارش فعالیت ها گفت: اگر فرصت و موقعیتی فراهم می شود که برای مردم کاری انجام دهیم بیشترین حسن و امتیاز آن این است که خودمان حس رضایت داشته باشیم و این حس را در زندگی خود احساس کنیم و شاید این فرصت ها همیشه در زندگی آدم فراهم نباشد.

کاظمی با ابراز امیدواری از رویدادهای خوب توسعه محلی افزود: امیدوارم در آینده شاهد اتفاقات خوبی در حوزه اجتماعی در منطقه ۱۷ باشیم و در توسعه فضای سبز و خدمات شهری با تلفیق مشارکت مردم می توان کارهای قشنگی رقم زد. حس تعلق مردم دارالشهدای تهران به منطقه خود بالاست که ظرفیت بسیارخوبی است است که باید شهرداری منطقه ۱۷ از آن استفاده کند.

مشاور عالی و مدیرکل حوزه شهردار تهران در پایان گفت: منطقه ۱۷ یکی از مناطق تهران است که هم نیازمند توجه و کار ویژه است و هم جا برای کار زیاد دارد. این منطقه متراکم محل خوبی برای اجرای طرح های توسعه محلی است.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/iV5uN

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا