اجتماعیشهری، جامعه

کاهش تصادفات و افزایش ایمنی تا پایان سال ۱۴۰۱

جامعه اقتصادی؛؛با در نظر گرفتن ۰ مصوبه ترافیکی برای منطقه ، این منطقه تا پایان سال ۱۴۰۱ با کاهش تصادفات و افزایش ایمنی روبرو خواهد بود.

به گزارش جامعه اقتصادی، سید حسین حسینی نژاد مدیرکل ایمنی و فنی و مهندسی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مورد بازدید خود از منطقه گفت: طی بازدید های دوره ای که در سال ۱۴۰۱ در سطح مناطق تهران داریم امروز در خدمت همکاران حمل و نقل و ترافیک منطقه ۵ بودیم و هدف از این بازدید شناسایی نقاط حادثه خیز و بالابردن سطح ایمنی معابر است که باشناسایی نقاطی که در مسیر هماهنگ شده بود به همراه رئیس پلیس راهور بازدید صورت گرفت.

وی افزود: عمده موضوعاتی که در منطقه ۵ با آن همراه بودیم به جهت داشتن شیب تند در شبکه معابر، بحث آرام سازی اولویت اول است که دستورات لازم در این خصوص صادر و صورتجلسه شد و به منطقه ابلاغ خواهد شد و پلیس راهور و معاونت ترافیک در کنار هم دستورکارهای لازم را عملی خواهند کرد.

حسینی نژاد ادامه داد: یکسری اصلاحات هندسی در منطقه ۵ نیاز به طراحی دارد که با گرفتن مشاور این اصلاحات صورت خواهد گرفت تا شاهد روان سازی برخی نقاط گره ساز باشیم.

وی در پایان گفت: امیدواریم با اجرای این بندها و مصوبات شاهد ارتقای سطح ایمنی معابر و کاهش تصادفات باشیم. خوشبختانه این بازدید ها در مناطق نتایج مثبتی داشته و کاهش سطح تصادفات در شهر تهران را شاهد خواهیم بود.

همچنین مهدی نوروزی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۵ در جریان این بازدید گفت: بازدید بسیار خوبی از سطح معابر داشتیم و توانستیم با پیگیری های به عمل آمده مصوبات خوبی برای منطقه ۵ بگیریم و نوید این را می دهم که اتفاقات بسیار خوبی در بحث ایمنی و حفظ جان شهروندان با این نگاه خوب و بازدید های میدانی شکل خواهد گرفت.

وی افزود: حدود ۳۰ مصوبه ترافیکی برای منطقه در سال ۱۴۰۱ با این بازدید در نظر گرفته شده تا شروع خوبی داشته باشیم و اتفاقات خوبی در سطح منطقه ۵ رقم بخورد.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/c4Ui4

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا