اجتماعیشهری، جامعه

کریمی خبر داد:عزم جدی سازمان پدافند غیرعامل برای تجهیز ۴۰ خودروی آتش‌نشانی

 

اقتصاد جامعه؛ مهندس کریمی گفت:تجهیز خودروهای آتشنشانی (CBRN) شهرهای بوشهر،بیرجند،بجنورد،سبزوار و نیشابور آغاز شده است و دیگر شهرها نیز می‌توانند حواله تحویل را از سازمان شهرداری ها دریافت کنند.

به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از خبرنگار پایداری ملی، با توجه به توافقنامه فی مابین سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و سازمان پدافند غیر عامل کشور مقرر شده است که آتش‌نشانی‌های ۴۰ شهر بزرگ کشور به تجهیزات CBRN )تجهیزات مقابله با بحران‌های شیمیایی، بیولوژیک و پرتویی) مجهز شوند؛ در این راستا اولین نمونه این خود رو در اسفند ماه سال گذشته توسط شرکت پیمانکار آماده و با حضورمعاون امور شهری و تهران سازمان پدافند غیرعامل کشور و مسئولان شهری شهر مشهد رونمایی و تحویل سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد شد.

معاون امور شهری و تهران سازمان پدافند غیرعامل کشور اظهار داشت: با توجه به زمان بر بودن کابینت بندی خودروها و تحویل تجهیزات به شهرداری ها مقرر شده است تا شرکت پیمانکار این پروژه ملی کلیه تجهیزات را جهت تحویل موقت و تسریع در روند تجهیز این ۴۰ خودرو آتشنشانی به تجهیزات CBRN،تحویل سازمان پدافند غیرعامل و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور نماید.

مهندس کریمی همچنین خاطر نشان کرد: تجهیزات تولید شده توسط پیمانکار پروژه توسط کارشناسان هر دو سازمان از لحاظ کیفی، ایمنی و کارایی مورد سنجه و تایید قرار گرفته است.

لازم به ذکر است؛ تجهیز خودروهای آتشنشانی (CBRN) شهرهای بوشهر،بیرجند،بجنورد،سبزوار و نیشابور آغاز شده است و دیگر شهرها نیز با واریز سهم مشارک خود می‌توانند حواله تحویل را از سازمان شهرداری ها دریافت کنند.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/oQplr

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا