اجتماعیشهری، جامعه

گام دوم اجرای پیاده راه تجریش عملی میشود

 
اقتصاد جامعه؛ خیابان حمید در ضلع شمالی بیمارستان شهدای تجریش در طرح اجرای رینگ ترافیکی پیاده راه تجریش ،قرار گرفته است که با همکاری این بیمارستان و تعریض آن ، پیاده راه اجرایی می شود.
به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید حمید موسوی شهردار منطقه یک در جلسه ای که با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، مدیران بیمارستان شهدا ، ریاست امور نهادها و سازمانهای شهرداری تهران و… برگزار شد فرایند اجرایی طرح توسعه بیمارستان شهدای تجریش را مورد ارزیابی قرارداد و بر تسریع رفع موانع اجرایی با همکاری و تعامل طرفین تاکید کرد.
وی بیمارستان شهدای تجریش را بزرگترین مرکز درمانی دولتی در شمال تهران دانست و گفت: با تجدید نظر بر روی طرح توسعه این بیمارستان می توان این مرکز را برای پذیرش بالای بیماران از نقاط مختلف کشور و همراهان آنها آماده سازی کرد و دسترسی به این مجموعه و ترافیک معابر منتهی به آن را ساماندهی نمود.
شهردار منطقه یک تشکیل کارگروه تخصصی با عضویت مدیران مرتبط از سوی شهرداری و بیمارستان را برای یافتن مسیری برای برون رفت از وقفه ای که در اجرای طرح پیش آمده است ضروری خواند و دستور تشکیل آن را صادر کرد .
سید حمید موسوی در این نشست بر وجود پیوست های اجتماعی ، ترافیکی ، امنیتی و الزامات خاص طرح های بزرگ مقیاس به خصوص حوزه درمان تاکید نمود.
گفتنی است اعضای کارگروه مزبور در این نشست معرفی شدند .
#شهرداری_منطقه_یک
#شمیران_نگین_تهران

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/6jsau

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا