دسته‌بندی نشده

گفتگو کاندیداها شورایاریها باشهروندان ۲۲

اقتصاد جامعه؛رئیس هیأت اجرایی پنجمین دوره انتخابات انجمن های شورایاری‌ محلات شهرداری منطقه۲۲، انتخابات شورایاری‌ها را کاملا از جنس اجتماعی دانست، نه سیاسی و از تمام آحاد مردم در این مشارکت اجتماعی دعوت کرد.

به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، علی نوذرپور رئیس هیأت اجرایی پنجمین دوره انتخابات انجمن‌های شورایاری محلات منطقه۲۲ در جلسه مشترک هیات اجرایی و هیات نظارت انتخابات شورایاری‌ محلات منطقه۲۲ طی سخنانی گفت: فضای آزاد برای اعلام برنامه های کاندیداها به مردم را مهیا کرد.
نوذرپور با بیان اینکه عدم حضور مردم در انتخابات شورایاری ها یک زنگ خطر است، افزود: شما مدیران شهری فضایی برای اعلام برنامه ها و در نهایت برگزاری یک انتخابات پرشور را رقم بزنید.
رئیس هیأت اجرایی پنجمین دوره انتخابات انجمن های شورایاری‌ محلات شهرداری منطقه۲۲ با اشاره به لزوم برگزاری جلسه با کاندیداهای انتخابات شورایاری‌ها در محلات منطقه تصریح کرد: برگزاری این جلسات توجیهی می‌تواند زمینه مشارکت بیشتر را برقرار کند .
نوذرپور با بیان اینکه انتخابات شورایاری‌ها کاملا از جنس اجتماعی است نه سیاسی ادامه داد: این انتخابات یک انتخابات کاملا اجتماعی است و از تمام آحاد مردم به حضور در این انتخابات سرنوشت ساز برای محلات زندگی خودمان دعوت می کنم.
تعیین محل صندوق‌های رأی‌گیری موضوع دیگری بود که رئیس هیأت اجرایی پنجمین دوره انتخابات انجمن‌های شورایاری محلات منطقه۲۲ به آن اشاره کرد و افزود: لیست محل قرارگیری صندوق‌های انتخابات شورایاری‌ها در منطقه مشخص شده است و سعی شده از پتانسیل های مساجد، برج های مسکونی، مدارس و … استفاده کنیم.
در این جلسه دکتر بدیعی رئیس هیات نظارت بر انتخابات شورایاری نیز طی سخنانی فرایند برگزاری پنجمین دوره انتخابات انجمن های شورایاری‌ محلات شهرداری منطقه۲۲ تشریح کرد.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/2oE46

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا