اجتماعیشهری، جامعه

یک گام تا امضای تفاهم‌نامه وزارت بهداشت و شهرداری تهران در حوزه سلامت

اقتصاد جامعه؛در نشست مشترک مدیران وزارت بهداشت، و شهرداری تهران که در درمانگاه منطقه شش برگزار شد، دو طرف بر هم‌افزایی ظرفیت‌های بهداشتی و درمانی برای خدمت به شهروندان تهران تأکید کردند.

به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، نشست مشترک مدیران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شهرداری تهران با حضور دکتر قاسم جان‌بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، دکتر حامد مظاهریان معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران، دکتر حمید چوبینه، مدیرعامل شرکت شهر سالم، دکتر محمد فرجود مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران، دکتر محمد آسایی مشاور وزیر بهداشت، معاونان دانشگاه‌های علوم پزشکی نه، شهید بهشتی و ایران و جمعی از مدیران شرکت شهر سالم و روسای درمانگاه‌های شهرداری تهران در درمانگاه منطقه ۶ برگزار شد.

این نشست، پیرو جلسه هفته پیش دکتر پیروز حناچی شهردار تهران با مقامات وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی با موضوع هم‌افزایی ظرفیت‌های بهداشتی و درمانی در دوره شیوع کرونا برگزار شد.

در این نشست که با سخنان مدعوین دنبال شد، سخنرانان بر ضرورت هم‌افزایی ظرفیت‌های بهداشتی و درمانی شهرداری تهران و وزارت بهداشت به ویژه در دوره کرونا تاکید کردند و با تاکید بر لزوم امضای تفاهم‌نامه بین این دو نهاد، اهم مواردی که می‌تواند در این تفاهم‌نامه مطرح شود را بررسی کردند.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/e0W9V

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا