اجتماعیشهری، جامعه

یگانه؛ رویکرد جدید مدیریت شهری با پیوند حوزه های «آموزش و رسانه» محقق می شود

‍اقتصاد جامعه؛  معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت های مشترک حوزه های «آموزش و رسانه» گفت: دانش آموزان به عنوان گروه هدف اصلی آموزش های شهروندی باید در برنامه ریزی های جدید مورد توجه قرار گیرند.

به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، محمدرضا جوادی یگانه در مراسم معارفه سرپرست اداره کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران با اشاره به اهمیت مقوله آموزشهای شهروندی اظهار داشت: رویکردهای شهرداری در صورتی می تواند جلوه بیرونی در شهر داشته باشد که از مسیر آموزش گذر کند.
وی با اشاره به تلاقی آموزش و رسانه در حوزه های مشترک افزود: انتظار می رود تجارب سازنده آقای دانشور در حیطه رسانه و آموزش و پرورش به ارتقای حوزه آموزش های شهروندی در مقولات مختلف آپارتمان نشینی، رفتارهای رانندگی، زمین و هوای پاک و… منجر شود.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اظهار امیدواری کرد که تعامل با دانش آموزان به عنوان گروه هدف اصلی حوزه فرهنگی و موثر در شکل گیری جامعه که مورد غفلت واقع شده است؛ در دوره مدیریت جدید اداره کل آموزش های شهروندی تقویت شود.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/D47py

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا