اجتماعیشهری، جامعه

‌‌جلسه هماهنگی نکوداشت شمیران در “هفته تهران” برگزار شد

اقتصاد جامعه؛سید حمید موسوی شهردار منطقه یک، در جلسه ای با هدف انجام هماهنگی های لازم در برگزاری نکوداشت شمیران در “هفته تهران” با سجادی معاون اجتماعی، صالحی شهردار ناحیه پنج، پارسیان مدیر اداره روابط عمومی و رودکی رئیس اداره فرهنگی شهرداری منطقه یک به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه گفت: در هفته تهران تلاش می شود ابعادی از زندگی در شمیران به نمایش گذاشته شود از معرفی جاذبه های طبیعی تا اماکن مذهبی، تکایای قدیمی، مراکز فرهنگی و…که در همه برنامه ها باید شرایط نزدیکی مراسم اربعین و ماه صفر را در نظر داشت.

وی افزود: دبیرخانه برنامه نکوداشت شمیران در “هفته تهران” در معاونت اجتماعی منطقه خواهد بود و سعی می کنیم با یک مدیریت یکپارچه برنامه هایی با سطح کیفی خوب و شایسته ارائه کنیم.

محمد رضا پارسیان مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک گفت: برنامه هایی چون انتشار نشریه،معرفی محلات، گفتگو با شمیران شناسان، برگزاری تور عکاسی شمیران و … از جمله کارهایی است که می توان در آن به معرفی شمیران پرداخت.

گفتنی است در این جلسه سایر حاضرین نیز به بیان طرح ها و ایده های مد نظر خود در راستای برگزاری مناسب نکوداشت شمیران پرداختند.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/IPhaQ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا