شهری، جامعه

‌‌میزبانی دوشنبه های ورزشی در بوستان بزرگ نیاوران

اقتصاد جامعه:با هدف تاکید بر ضرورت آمادگی جسمانی در فعالیتهای زندگی روزمره و ارتقای سطح سلامت شهروندان، دوشنبه های ورزشی به طور منظم در بوستان نیاوران برگزار می شود.

به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، اداره ورزش شهرداری این منطقه اعلام کرد: در راستای توسعه ورزش همگانی، اجرای “دوشنبه های ورزشی” با شیوه صحیح می تواند نقش بسیار مهمی در کسب آمادگی جسمانی روزانه و نشاط و شادابی فرد داشته باشد، علاوه بر این ورزش روزانه موجب کاهش خطر بیماریهای قلبی عروقی، تقویت سیستم ایمنی بدن، ارتقای سطح بهداشت روان، کاهش اضطراب، افسردگی، تنظیم و تعدیل میزان استرس و حتی تغییرات شخصیتی با افزایش امید به زندگی و بهبود کیفیت زندگی خواهد شد.

از همه ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی دعوت می شود روز دوشنبه ۱۷ شهریور ماه ساعت ۸ صبح در بوستان بزرگ نیاوران، آمفی تئاتر روباز واقع در ضلع شمال شرقی بوستان و جنب باشگاه شهدای نیاوران حضور به هم رسانند.

باتوجه به شرایط همه گیری کرونا و ضرورت رعایت نکات ایمنی بهداشتی به منظور پیشگیری، جانمایی ورزشکاران با حفظ فاصله ۲ متر علامت گذاری و با برچسب بر روی زمین مشخص می شود.

استفاده از وسایل حفاظت شخصی از جمله ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده بر پایه الکل توسط کلیه مربیان و شرکت کنندگان توصیه می شود.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/cgzVv

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا