اجتماعیشهری، جامعه

‍ دسترسی به بلوار اوشان و امام علی(ع) شمال برای شهروندان مهیا می شود

اقتصاد جامعه؛دسترسی به بلوار اوشان و امام علی(ع) شمال به منظور تسهیل در تردد شهروندان در شمال تهران مهیا می شود.

به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، مجید افشاری سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق افزود: با توجه به نزدیکی افتتاح پروژه اتصال رمپ افتخاری شرق به امام علی (ع) جنوب و لزوم تسهیل در عبور و مرور شهروندان، دسترسی به بلوار اوشان از امام علی (ع) با احداث دوربرگردان لوپ گردشی همچنین دسترسی به امام علی (ع) شمال از بلوار اوشان مهیا شد.

وی اظهار داشت: با در نظر گرفتن حقوق شهروندان عزیز و به منظور کاهش ترافیک بزرگراه ارتش و پس از بررسی های لازم و امکان سنجی صورت گرفته با احداث دوربرگردان در بزرگراه امام علی (ع) جنوب نرسیده به پل بزرگراه ارتش، دسترسی به بلوار اوشان و امام علی شمال برای شهروندان ایجاد شد. همچنین طی هماهنگی با معاونت ترافیک طرح گذر موقت از طریق ایجاد رمپ از امام علی (ع) شمال به افتخاری غرب فراهم شد.

افشاری گفت: اجرای این طرح بالغ بر ۳ هزار متر طول جدولگذاری و بیش از ۲ هزار و پانصد متر مکعب خاکبرداری و تخریب بتن در بر داشته و با هزینه ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری منطقه به اتمام رسیده است.

او افزود: با اجرای این طرح حدود هزار متر مربع فضای سبز از طریق لچکی ها و رفیوژ ها به سطح فضای سبز موجود منطقه نیز اضافه شد.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/mGnQQ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا