اجتماعیشهری، جامعه

‍ ‍ بازدید معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران از منطقه ۱۵

 ‍اقتصاد جامعه؛ صبح امروز دکتر رستمی به منظور بررسی روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی و برنامه‌های خدماتی مدیریت شهری با همراهی محمدی شهردار منطقه از منطقه ۱۵ بازدید کرد.

به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وی ابتدا در این برنامه از ۴ نقطه در بوستان آزادگان که شامل کوشک امیرسلیمانی، دریاچه بوستان آزادگان و آبنمای موزیکال دیدن کرد و سپس از مزرعه خانواده و باغ‌راه جدید‌الاحداث محله مسعودیه در ناحیه ۶، باغچه حواس در ناحیه ۵، پاتوق محله اتابک در ناحیه ۲، ورزشگاه شهید عزیزی و پاتوق شیرین دخت در محله مینابی از ناحیه ۱ و پهلوگاه متروی بعثت-کیانشهر در ناحیه ۳ بازدید کرد.

معاون امور مناطق در این بازدید ضمن قدردانی از اقدامات انجام‌شده در این منطقه، وجود زمین‌‌های بی دفاع شهری را از جمله پتانسیل‌های مثبت منطقه ۱۵ دانست و گفت: می‌توان از آن ها برای ایجاد محیط‌های ورزشی بهره برد و در اختیار جوانان منطقه قرار داد.

وی همچنین بر توسعه فضاهای سبز در محل امامزاده سیده ملک‌خاتون تأکید کرد و در گفت‌وگو‌ با شهردار منطقه بر توسعه باغچه حواس تأکید کرد.

محمدی شهردار منطقه نیز ضمن ارائه توضیحاتی در مورد پروژه‌ها و برنامه‌های در حال انجام در منطقه به افتتاح پاتوق محله شیرین دخت و تأثیرات مثبت آن بر ایجاد تحول در نوسازی و افزایش روحیه و نشاط بین شهروندان اشاره و تصریح کرد: ضمن توافقات انجام‌گرفته با سازمان نوسازی بنا داریم با درنظرگرفتن اعتبارات پایاپای، در هر محله دست‌کم دو پاتوق محله راه‌اندازی کنیم.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/hdKKC

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا