اجتماعیدسته بندی نشدهشهری، جامعه

رویکرد نوین خدمات بهتر

رویکرد نوین خدمات بهتر

اقتصاد جامعه ؛حمید برادران مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک تهران  گفت ؛در دوره جدید مدیریت شهری تصمیم بر این شد که با رویکرد نوین بتوانیم خدمات بهتری را به شهروندان در هنگام حادثه در تونل‌های شهری ارائه دهیم

به گزارش اقتصاد جامعه: حمید برادران مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک تهران  در میان خبرنگاران با اعلام این مسئله که به دنبال ارائه خدمات بیشتر به شهروندان هستیم گفت: در دوره جدید تصمیم بر این شد که با رویکرد نوین بتوانیم خدمات بهتری را به شهروندان در هنگام حادثه در تونل‌های شهری ارائه دهیم و به همین دلیل پنج تونل شهری را به تجهیزات امداد رسانی مستقل هماهنگ کردیم و هرکدام از این تونل‌ها در دو جهت حرکتی شبانه روزی هفت روز هفته فعال هستند و بدون هیچ هزینه‌ای خودرو‌های گرفتار در تونل را به خارج و محل ایمن هدایت خواهند کرد.

وی افزود: باتوجه به اینکه فضای تونل بسته است و ایمنی شهروندان برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است، این تصمیم اخذ شده تا خودروهای حادثه دیده شهروندان در اسرع وقت به خارج از تونل و نقطه امن منتقل شود. البته شهروندان باید در جریان باشند که پیمانکار و گروه امدادرسانی ما مسئولیتی درخصوص انتقال خودروها به تعمیرگاه را ندارد و باتوجه به اهمیت حضور در آن نقطه، نمی‌تواند خودروی شهروندان را تا مسیر طولانی حمل و نقل کند.
برادران همچنین اضافه کرد: با استفاده از دوربین‌هایی که در تونل‌ها داریم، همکاران ما در مرکز کنترل ترافیک به صورت ۲۴ ساعته در هفت روز هفته مشغول پایش دوربین‌های نظارتی هستند و اطلاع رسانی را به گروه‌های امداد در صورت توقف‌ها خواهند داشت. ولی مردم می‌توانند با سرشماره ۸۷۵۰۰ تماس بگیرند، تونلی که در آن متوقف شدند یا حادثه‌ای که پیش آمده را گزارش کنند. کما اینکه مستقیما می‌توانند با اوپراتور ارتباط داشتنه باشند و نیاز‌های اورژانسی خود را مطرح کنند.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/EdYXh

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا