![راد: 93 درصد شهروندان از کارگران میادین میوه و تره بار رضایت دارند راد: 93 درصد شهروندان از کارگران میادین میوه و تره بار رضایت دارند](https://eghtesadejameh.ir/wp-content/uploads/2020/05/IMG_20200512_153642_940.jpg)
اقتصاد جامعه؛ مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر رعایت حقوق شهروندان
به عنوان مهمترین هدف این سازمان، گفت: تمام اقدامات سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار ناظر
بر رعایت حقوق شهروندان و مبتنی بر تامین رضایت خاطر آنهاست، چنانکه در آخرین نظرسنجیهای
به عمل آمده از سوی مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران، بیش از ۹۳ درصد از مراجعهکنندگان
به میادین و بازارها از کارگران شاغل در این مراکز رضایتمندی داشتند.
به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ سید سعید راد با اشاره
به روند افزایشی مشتریان میادین و بازارهای میوه و تره بار، افزود: با وجود آنکه مدیران میادین و رؤسای بازارهای
میوه و تره بار بر عملکرد آنها نظارت مستقیم و مستمر دارند، در مناسبتهای مختلف نظیر ایام نوروز نیز برای
پیشگیری و برخورد با هرگونه تخلف احتمالی، نظارت بر میادین و بازارهای میوه و تره بار افزایش مییابد.
وی با شاره به اینکه تمامی بهرهبرداران و کارگران غرف، موظف به رعایت استانداردهای کیفی و کمی تعیین شده
از سوی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران هستند، اظهار کرد: با هیچ کس عهد اخوت نبستهایم و با هر نوع
تخلفی بدون اغماض برخورد میکنیم و تلاش کردهایم تا عملکرد میادین میوه و تره بار موجب آرامش شهروندان شود.
راد با بیان اینکه مراجعات میادین میوه و تره بار به بیش از یک میلیون نوبت خرید روزانه رسیده است، تصریح کرد:
کسب رضایتمندی این حجم از مراجعهکنندگان و تامین خواستهها و مطالبات آنان، اگر چه امر دشواری است اما برای
پاسخگویی به شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نکردهایم و تایید نهادهای بیطرف بر موفقیت عملکرد این سازمان
مبنی بر خدماترسانی به مردم، گواه این موضوع است.