آموزش و دانشگاهاجتماعیسینما، تئاترعلمیفرهنگی، ورزشی، گردشگری

نمایشگاه کار آفرینی و اشتغال دنبال نشان دادن از تولید به مصرف است

جامعه اقتصادی ؛سید حسین آ قا سید مرتضی رییس هیات موسس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ واحد ۴۸ گفت:هدف این نمایشگاه کار آفرینی و اشتغال است که به دنبال نشان دادن از تولید به مصرف به معنای واقعی است .

سید حسین آ قا سید مرتضی رییس هیات موسس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ واحد ۴۸ تهران در گفتگو اختصاصی با خبرنگار اقتصاد جامعه در حاشیه بر پایی نمایشگاه داخلی کار و توانمندی های دانشجویان با عنوا ن (علم ،ایده،اِِِِیدولوژی و نتیجه )گفت :این نمایشگاه به صورت ملی توسط دانشجویان برگزار شد.
این استاد دانشگاه یاد آوری کرد؛هدف این نمایشگاه کار آفرینی و اشتغال است که به دنبال نشان دادن از تولید به مصرف به معنای واقعی است .
سید مرتضی تاکیید کرد؛دانشجویان دستاورد آموزش های علمی ،پژوهشی،هنری و….. خود را که در دانشگاه فرا می گیرند را می توانند دراین نمایشگاه به سازمان ها ،وزارتخانه ها،صدا وسیما و….ارایه کنند و نیازهای آنان در رشته های مرتبط را رفع نمایند .
وی استقبال از این نمایشگاه را بسیاز خوب توصیف کرد و گفت: این نمایشگاه دارای غرفه های کار آفرینی ،بازیگری،کارگردانی،معماری ،حقوق ،تِیاتر ،تجهیزات ،سینما، تدوین طراحی لباس ، موسیقی، گریم، عکاسی، کسب و کار و حسابداری است.

رِییس هیات موسس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر ۴۸ تهران با اشاره شور و نشاط فراوان در اولین روز نمایشگاه اظهار کرد: در صورت استقبال نمایشگاه را روز پنجشنبه ادامه خواهیم داد و امیدواریم که این استقبال منجر به عقذ قرار داد های زیادی شود.
سید مرتضی تعداد شرکت کنندگان را بیش از یکهزار نفر بر شمرد و یاد آوری کرد:تا به این ساعت تعداد پنج قرار داد منعقد شده و با توجه به این که فردا (چهار شنبه )روز طلایی برگزاری نمایشگاه است و با حضور شرکت ها و برند های بزرگ و معروف و همچنین صدا سیما قراردادهای خوبی منعقد خواهد شد.

نمایشگاه کار آفرینی و اشتغال دنبال نشان دادن از تولید به مصرف است نمایشگاه کار آفرینی و اشتغال دنبال نشان دادن از تولید به مصرف است نمایشگاه کار آفرینی و اشتغال دنبال نشان دادن از تولید به مصرف است نمایشگاه کار آفرینی و اشتغال دنبال نشان دادن از تولید به مصرف است نمایشگاه کار آفرینی و اشتغال دنبال نشان دادن از تولید به مصرف است نمایشگاه کار آفرینی و اشتغال دنبال نشان دادن از تولید به مصرف است نمایشگاه کار آفرینی و اشتغال دنبال نشان دادن از تولید به مصرف است نمایشگاه کار آفرینی و اشتغال دنبال نشان دادن از تولید به مصرف است نمایشگاه کار آفرینی و اشتغال دنبال نشان دادن از تولید به مصرف است نمایشگاه کار آفرینی و اشتغال دنبال نشان دادن از تولید به مصرف است نمایشگاه کار آفرینی و اشتغال دنبال نشان دادن از تولید به مصرف است نمایشگاه کار آفرینی و اشتغال دنبال نشان دادن از تولید به مصرف است

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/q7ZmR

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا