اجتماعی

تقدیر از مدال آوران هجدهمین مسابقات ملی مهارت

سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مراسم تجلیل از مدال آوران هجدهمین مسابقات ملی مهارت و تقدیر از سرمایه های انسانی برتر این سازمان امروز شنبه ششم مرداد ماه سال جاری در سالن هفده شهریور وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد جامعه، از ۱۳۱ مدال آور هجدهمین مسابقات ملی مهارت و همچنین سرمایه های انسانی برتر آموزش فنی و حرفه ای را با حضور دکتر علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر سلیمان پاک سرشت، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس این سازمان و جمعی از مسؤولان تجلیل شد.

بنا بر این گزارش ۱۳۱ مدال این دوره از مسابقات ملی مهارت شامل: ۴۷ مدال طلا، ۴۱ مدال نقره و ۴۳ مدال برنز است و همچنین ۱۲۴ نفر از شرکت کنندگان موفق به کسب دیپلم افتخار هجدهمین مسابقات ملی مهارت شدند.

هجدمین مسابقات ملی مهارت با ۵۴۴ نفر از جوانان ماهر، شامل:۴۵۷ نفر مرد و ۸۷ نفر زن  در ۳۳ رشته: الکترونیک، تأسیسات الکتریکی، تبرید و تهویه، تراشCNC، تعمیر و نگهداری وسایل نقلیه سنگین، فناوری اطلاعات – راهکارهای نرم افزاری برای تجارت، رباتیک، طراحی و توسعه وب، طراحی مهندسی مکانیک، فرزCNC ، فناوری مد (خیاطی)، فناوری آب، فناوری طراحی گرافیک، کاشیکاری دیوار و کف، کابینت سازی (چوبی)، گچکاری، گل آرایی، لوله کشی و گرمایشی، مکاترونیک و اتصالات چوبی، نجاری (سازه های چوبی)، قنادی، آشپزی، آجرچینی، جواهرسازی، مدیریت سیستم های تحت شبکه، جوشکاری، ساخت و تولید، کنترل صنعتی، طراحی فضای سبز، فناوری خودرو، نقاشی خودرو و صافکاری خودرو از بیست و چهارم تا بیست و هفتم تیرماه سال جاری برگزار شد.

افزایش تعداد ۴ رشته؛ رشته های گچکاری، گل آرایی، تعمیر و نگهداری ماشین آلات سنگین و سازه های چوبی (نجاری) از ویژگی‌های هجدهمین دوره مسابقات مهارت نسبت به دوره قبل است .

برگزاری آزمون آنلاین عمومی و تخصصی: الزام شرکت کارشناسان و داوران در این آزمون ها به منظور اطمینان از برخورداری از اطلاعات لازم و پایه، دعوت از رئیس  و نائب رئیس سازمان جهانی مهارت برای بازدید از مسابقات، حضور ۱۳ نفر از کارشناسان، رقابت کنندگان و مسئولین کشور روسیه برای حضور و رقابت در ۶ رشته مهارتی و بازدید از مسابقات، استفاده از تجهیزات و امکانات موجود مراکز مجری و توان تجهیزاتی داخل سازمانی برای تجهیز رشته ها و استفاده از توان صنعت و شرکت های مرتبط در تجهیز و حمایت از مسابقات از ویژگی های هجدهمین مسابقات ملی مهارت بود.

برگزیدگان نهایی هجدهمین مسابقات ملی مهارت پس از شرکت در اردوهای آماده­سازی در رشته های منتخب به چهل و پنجمین مسابقات جهانی مهارت که در سال ۲۰۱۹ در کشور روسیه برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

همچنین در مراسم مذکور از رؤسای نمونه مراکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی، برگزیدگان آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای و مربیان نمونه مراکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی، مهارت آموختگان کارآفرین برتر و خیرین مهارتی  به عنوان سرمایه های انسانی برتر این سازمان با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/XYcqZ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا