اجتماعیسایر اجتماعیشهری، جامعه

سالاری پور تاکید کرد:

اولویت خدمت شایسته به شهروندان دارالمومنین تهران در حوزه شهری

جامعه اقتصادی؛دیدار با پرسنل خدوم شهرداری منطقه۱۴ همچنین بررسی عملکرد فعالیت نیروهای انسانی شایسته و اداره گزینش این منطقه با حضور شوریابی نماینده شهردار و دبیر هیئت مرکزی گزینش شهرداری تهران صورت گرفت.

به گزارش جامعه اقتصادی ، شوریابی نماینده شهردار و دبیر هیئت مرکزی گزینش شهرداری تهران با تاکید بر اهمیت خدمت به مردم در حوزه شهری گفت: این خدمات با وجود افراد دلسوز و کارامد و همچنین تحول در نوع و شکل ارتباط و خدمات میسر می شود.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت و نظارت اداره گزینش بر انتخاب منابع انسانی کارامد، متخصص در شهرداری، آن را ابزار مهم برای ایجاد این تحول و نهایت رضایت مندی بیشتر مردم دانست.

محمد امین سالاری پور شهردار منطقه۱۴ در این جلسه با تاکید بر اهمیت خدمت رسانی کیفی و به موقع به شهروندان، گفت: بدون تردید خدمت در دارالمومنین تهران با وجود مردم متدین، انقلابی و شهید پرور افتخاری بزرگ برای ما مسئولان شهری در منطقه است.

وی افزود: وجود و فعالیت مدیران و مسئولان دلسوز و کارامد در خدمت رسانی شایسته به مردم دارالمومنین تهران موثر و نتیجه بخش و در اولویت مدیریت شهری است.

سالاری پور با تقدیر از فعالیت مسئول سابق گزینش شهرداری منطقه ۱۴ مسعود مهرجو و خوش آمد گویی به منتظر معتمدی مدیر جدید، به نقش گزینش شهرداری بر ای انتخاب مدیران نمونه و این خدمت رسانی شایسته به شهروندان در حوزه شهری تاکید کرد.

شهردار منطقه۱۴ در پایان از توجه برای انتخا ب مسئولان و برنامه ریزی برای ارتقای رتبه کارشناسان انقلابی و کارامد برای فعالیت در حوزه شهری این منطقه و درنهایت بکارگیری ظرفیت ها و پتانسل ها با هدف ارائه خدمت به مردم خبر داد.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/AWvu8

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا