اقتصادیصنعت، معدن، تجارت

ایدکوپرس سایپا تندیس ۵ شرکت برتر ایران را از رییس جمهور دریافت کرد

جامعه اقتصادی:صبح امروز سه‌شنبه هم‌زمان با روز کارگر، در سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه ایران با حضور سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری ایران برگزار شد.

در این مراسم که وزیر کار، وزیر صمت، مدیران عامل سایپا و ایران خودرو و جمع کثیری از مسئولان کشوری و لشکری حضور داشتند از کارگران، گروه‌های کاری، مدیران و واحد‌های نمونه کشوری با اهدای تندیس و لوح سپاس توسط رییس جمهور تجلیل شد.
بیان مشکلات و دغدغه های کارگری توسط نمایندگان و تشکلات مختلف کارگران و ارایه گزارش توسط دبیر جشنواره و دکتر مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بخش دیگر این برنامه بود.
در پایان این مراسم از کامبیز قلی زاده سلطانی بعنوان مدیر برتر کشور و تنها نماینده خودروسازان کشور در جمع برترین واحد‌های نمونه و از شرکت ایدکوپرس بعنوان یکی از ۵ شرکت برتر کشور توسط سید ابراهیم رییسی تقدیر و تجلیل بعمل آمد.
امیر پورمقصودی از استان کرمان، منوچهر انصاری فرد از استان اردبیل، یوسف حسنی شهیر،  محمود محمودی از استان مرکزی دیگر مدیران نمونه کشوری بودند که در این مراسم از سوی رئیس جمهور مورد قدردانی قرار گرفتنتند.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/l7S1a

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا