اجتماعیشهری، جامعه

مدیرعامل شرکت شهربان وحریم بان خبر داد:

برخورد قاطع با مافیای وانتی در تهران

جامعه اقتصادی: مدیر عامل شرکت شهربان وحریم بان شهرداری تهران گفت: که در خصوص مافیای که در وانتی‌ها است چ پس از بررسی‌های انجام شده نسبت به جمع آوری آنها اقدام شد.

وی در ادامه گفت:که در خصوص وانتی‌ها یک سری مافیایی وجود دارد که پس از بررسی‌های انجام شده در مورد موضوع سد معبر وانتی‌ها صرفاً شرکت شهربان محور نیست و مناطق ۲۲گانه، شرکت ساماندهی از دیگر اضلاع این کار وانتی‌هاهستند و در کنار ما دو نهاد دیگر راستا ی جمع آوری و ساماندهی وانتی‌ها به ما کمک می‌رسانند که یکی فراجا پلیس فاتب و دیگری  پلیس راهور هستند.

مدیر عامل شرکت شهربان وحریم بان تهران اشاره کرد:شاید شنیده باشید که در خصوص وانتی‌ها یک سری مافیایی وجود دارد که پس از بررسی‌های انجام شده در یکی از محورهای تهران همچون خیابان امام خمینی مشخص شد که تعداد بسیاری از وانت‌های موجود توسط یک نفر اداره می‌شود و در واقع کسب و کار اوست و افراد راننده و فروشنده‌ها حقوق بگیر او هستند.

رنجبریان مطرح کرد:درخصوص وجود مافیای وانتی‌ها باید گفت: که بعضاً در برخی از کلونی‌های شهر تهران چنین پدیده‌ای وجود دارد و این کسب و کار غیرعرف و نامیمون است .

مدیر عامل شرکت شهربان وحریم بان در پایان گفت:متاسفانه بعضاً مشاهده می شود که به جر فروش میوه و تره‌بار موارد دیگری نیز بفروش می‌رسد که قطعا تخلف  وخلاف قانون است

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/kmbam

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا