اجتماعیشهری، جامعه

برپایی پردیس فرهنگی منطقه ۱۳ به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

جامعه اقتصادی ؛به مناسبت گرامیداشت ۲۲ بهمن و گرامیداشت چهل و پنج سالگی پیروزی انقلاب اسلامی، پردیس فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ با اجرای برنامه های متنوع و فعالیت ایستگاه های مختلف در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن استقرار می یابد و میزبان شهروندان خواهد بود.
به گزارش  جامعه اقتصادی و به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: یوم الله ۲۲ بهمن، یادآور مجاهدت و ایثار ملت رشید ایران و پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل حضرت امام خمینی (ره) و جانفشانی شهیدان سرافراز این سرزمین است، لذا در چهل و پنجمین سالگرد بزرگداشت این نهضت مردمی باید این جشن ملی را با شکوه هرچه بیشتر برگزار کنیم.
وی ، برپایی پردیس فرهنگی منطقه ۱۳ در روز ۲۲ بهمن یکی از اقدامات اصلی منطقه به مناسبت گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: این پردیس به همراه اجرای برنامه های صحنه ای استیج محور شامل اجرای گروه سرود، پذیرایی و… در ضلع شمال خیابان انقلاب نرسیده به چهار راه وصال شیرازی استقرار می یابد.
شهردارمنطقه۱۳ با اشاره به آماده سازی بیش از ۱۰ ایستگاه در این پردیس اظهار داشت: همزمان با سالروز ۲۲ بهمن و مراسم راهپیمایی، این ایستگاه ها با عناوین ورزش و تندرستی، خدمات رفاهی و اجتماعی، سلامت، بانوان، گردشگری، آموزش های شهروندی، فعالیت های دینی و مذهبی، مشاوره خانوادگی و طرح شهید آرمان علی وردی و …میزبان شهروندان ولایتمدار تهرانی است.
وی ادامه داد: ایستگاه های صلواتی مقابل ساختمان های نواحی، سرای محلات، مساجد به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی ایران برپاست و نورافشانی و پخش گلبانگ تکبیر در شب ۲۲ بهمن از سوی ساختمان های منتخب شهرداری و مساجد محدوده منطقه انجام می شود.
شهردارمنطقه۱۳ خاطر نشان کرد: مراسم های جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران به همراه اجرای مسابقه های فرهنگی، اجرای سرود و سخنرانی در محدوده محلات منطقه۱۳ برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/TwTSQ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا