اجتماعیشهری، جامعه

برگزاری دوره طراحی راه‌های شهری برای رؤسای ادارات نظارت و اجرا حمل ونقل و ترافیک مناطق

جامعه اقتصادی ؛  در ادامه برگزاری دوره‌ طراحی راه‌های شهری توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۰ و ۱۱ بهمن ماه این کارگاه برای روسای ادارات نظارت و اجرا معاونت‌های حمل و نقل و ترافیک مناطق ۲۲ گانه پایتخت با حضور دکتر رحیم‌اف مشاور و دستیار معاون شهردار تهران برگزار شد.

به گزارشجامعه اقتصادی  و به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران، دکتر رحیم‌اف ضمن حضور در این دوره از برگزاری کارگاه طراحی راه‌های شهری برای روسای ادارات نظارت و اجرا معاونت‌های حمل و نقل و ترافیک مناطق ۲۲گانه پایتخت، گفت: امیدواریم با اجرای این دوره‌ها که با تأکید بر توجه به نقش‌های مختلف معابر شهری شامل نقش‌های ترافیکی، اجتماعی و زیست محیطی در ایجاد یکپارچگی در شبکه‌های ارتباطی شهر و استفاده بهینه از شیوه‌های مختلف سفر شامل پیاده، دوچرخه، حمل و نقل همگانی و خودروی شخصی برگزار می‌گردد، شاهد پویایی و کارآمدی بیشتر آن در مدیریت شهری باشیم.
مشاور و دستیار معاون شهردار تهران در ادامه افزود: مبحث ۲۳ مقررات ملی ساختمان از مهمترین مسائل روز ایمنی در مدیریت شهری است که باید سرلوحه‌ی طراحی راه‌ها و ایمنی ترافیک قرار گیرد. مطالعات اثرسنجی ترافیک ساختمان‌ها، مطالعات ایمنی حین ساخت ساختمان، ترافیک داخل ساختمان از جمله گردش عابرپیاده و سواره در محیط ساختمان و بحث تابلوها و خط‌کشی معابر از مهمترین آنهاست که باید با دانش روز همراه و به کارشناسان مجموعه انتقال داده شود.
گفتی است بعد از برگزاری این دوره برای معاونین ترافیک مناطق ۲۲ گانه و روسای ادارات نظارت و اجرا، این کارگاه در هفته‌های آتی برای روسای ادارات فنی و مهندسی معاونت‌های ترافیک مناطق برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/AEltc

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا