اجتماعیشهری، جامعه

بزرگراه ها و روددره های منطقه۲۱ مورد بازدید مدیران ارشد شهری کلانشهر تهران قرار گرفت

 اقتصاد جامعه؛ با هدف ایجاد آمادگی بیشتر برای رویارویی با شرایط جوی متفاوت و همچنین بررسی نقاط آبگیر و حساس منطقه۲۱، همزمان با نخستین بارش های پاییزی؛ بزرگراه ها و روددره های منطقه۲۱ مورد بازدید مدیران ارشد شهری کلانشهر تهران قرار گرفت.
به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، صبح روز گذشته و همزمان با استمرار فعالیت توده هوای بارشی در سطح شهر تهران؛ رستمی معاون امور مناطق، یزدانی معاون خدمات شهری، صبوری معاون فنی و عمرانی، عطایی مدیرکل امور خدمات شهری، علیپور مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند و نوش آبادی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با همراهی رحمانی شهردار منطقه۲۱ و جمعی از معاونین و مدیران این منطقه بازدید میدانی چندساعته ای از محدوده ورودی غربی پایتخت داشتند.
بنا بر این گزارش؛ این بازدید میدانی باتوجه به وجود بزرگراه ها و شریان های اصلی ارتباطی مانند “شهید لشگری، فتح و آزادگان” و همچنین دو رود دره مهم “کن و قوری چای” و از همه مهم تر ساخت و سازهای غیرمجاز مجموعه های نظامی در بستر این روددره ها انجام گرفته است.
لازم به ذکر است پیش از شروع فصل پاییز؛ لایروبی روددره ها، کانال ها و قنوات منطقه۲۱ در دستورکار جدی مدیریت شهری این منطقه قرار گرفته و اقدامات لازم به منظور شناسایی و رفع نقاط آبگیر و حساس در سطح منطقه۲۱ انجام شده است.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/LTrTz

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا