اجتماعیشهری، جامعه

تعدادی از نیروهای شهربان و حریم‌بان مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند

به گزارش  نبض جامعه و به نقل ازروابط‌عمومی شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران به مناسبت روز جهانی کار و کارگر تعدادی از نیروهای شهربان ، حریم‌بان و معبربان شهرداری تهران طی مراسمی صمیمانه با حضور مدیرعامل و معاونین این شرکت مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

در ابتدای این مراسم نیروهای شهربان و حریم‌بان و معبربان به صورت داوطلب و تریبون آزاد دغدغه‌ها و مشکلات مربوط به شغل خود را که عمدتاً مربوط به مسایل حقوق و دستمزد، آسیب‌های ناشی از سختی‌کار، ابعاد مربوط به ثبت و ضبط تخلفات ساختمانی در بخش شهر و حریم، موضوعات رفاهی و سفرهای زیارتی، شرایط ارتقاء شغلی، حمایت از نیروهای منضبط و تلاشگر، ابلاغ دستورالعمل شرح وظایف و ساماندهی محل اسکان نیروها در نواحی و … را به مدیرعامل و معاونین ایشان مطرح کردند.

براساس این گزارش مسعود رنجبریان مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان طی سخنانی ضمن تبریک روز کار و کارگر به تمام نیروهای خدوم و زحمتکش شرکت شهربان و حریم‌بان از زحمات همه نیروها که در موقعیت‌ها و مناسبت‌های مختلف و به‌صورت شبانه روزی تلاش می‌کنند و در همه ماموریت‌های محوله به‌صورت پررنگ و درخشان حضور دارند تشکر و قدردانی کرد.

رنجبریان در بخش دوم مراسم به تک تک سوالات و دغدغه‌های نیروها پاسخ داد و گفت: مذاکرات، جلسات و مکاتبات مختلفی برای تهیه دستورالعمل وظایف نیروها در مناطق انجام گرفته که ان‌شاءالله با ابلاغ آقای دکتر زاکانی، شهردار محترم تهران به مناطق، این دستورالعمل اجرایی خواهد شد و زین پس نیروها در نواحی و مناطق صرفاً طبق دستورالعمل اجرایی به ماموریت‌های محوله خواهند پرداخت.

وی در خصوص آیتم‌های رفاهی گفت: تا سال گذشته نیروهای شهربان و حریم‌بان در اختیار پیمانکاران و به‌صورت حجمی بودند اما از ابتدای سال جاری نوع قرارداد تمامی نیروهای شهربان و حریم‌بان علاوه بر نیروهای قرارداد دائم و ایثارگر همگی به‌صورت قرارداد شرکت حامیان درآمده که این موضوع از نگاه راهبردی و از نگاه خود پرسنل اتفاق بسیار مهمی محسوب می‌شود که احساس امنیت و آرامش را می‌تواند به همراه داشته باشد و این در حالیست که پرداختی‌های رفاهی و مناسبتی تمام نیروهای شهربان و حریم‌بان از سال قبل تا کنون، همانند تمام نیروهای شهرداری تهران در نظر گرفته شده و پرداخت می‌شود در حالیکه پیش از این چنین رویکردی وجود نداشت.

رنجبریان همچنین به عملکرد همه نیروها برای جلوگیری از هر گونه تخلفات به ویژه در حوزه ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز و غیرقانونی اشاره کرد و گفت: عمل به وظیفه و ماموریت قانونی نیروها یک تکلیف است و ستاد و شرکت شهربان، از نیروهای وظیفه‌شناس و قانونمند خود حتما حمایت کرده و می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان از پایش و ارزیابی رفتار سازمانی نیروها خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی‌های مهمی برای پایش افراد در تمام سطوح در نظر گرفته شده که از طریق معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی و معاونت فنی و اجرایی تمام نیروها مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت و بر اساس آن جابجایی، ارتقاء و ریزش نیروها انجام خواهد شد.

وی همچنین، معاونت فنی و اجرایی شرکت را نسبت به ارزیابی و پیگیری محل استقرار مناسب برای نیروها در نواحی و مناطق مکلف کرد.

گفتنی است در این مراسم از هر منطقه به انتخاب مشترک معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی و معاونت فنی و اجرایی شرکت، یک نیرو انتخاب و دعوت شده بودند.

شایان ذکر است، آقایان نوشاد، سرداری، پورمحمد، بهرامی، نوری، ارجمندی، برزگر و فهامی از جمله افرادی بودند که به نمایندگی از سایر نیروها در این مراسم دغدغه‌ها و مسایل شغلی خود را با مدیرعامل مطرح کردند.

در پایان این مراسم لوح تقدیر و هدایایی به کارگران شرکت شهربان و حریم‌بان اهدا شد.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/tKbhz

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا