اجتماعیشهری، جامعه

تورهای سهمیه‌ای و غیر سهمیه‌ای در چند مسیر گردشگری اعلام می‌شود

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از به نقل روابط‌عمومی  اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران، در راستای توسعه ارائه خدمات رفاهی به کارکنان خدوم شهرداری تهران و به منظور بهره‌مندی از تورهای زیارتی و سیاحتی و ترویج فرهنگ گردشگری و هماهنگ با سیاست‌های مدیریت ارشد شهرداری تهران به آگاهی می‌رساند؛ این اداره کل پس از اجرایی نمودن سفر زیارتی مشهد مقدس (محور زوار) و تداوم آن در سال جاری، در مرحله دوم، اقدام به برنامه‌ریزی در خصوص اجرای سفر سیاحتی در قالب سهمیه‌ای به شمال کشور (استان گیلان، شهر ماسال) نموده است. لذا همکاران گرامی واجدالشرایط می‌توانند، با در نظر گرفتن شرایط ذیل، نسبت به ثبت‌نام در سامانه گردشگری که از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۱/۱۹، راس ساعت ۱۰ صبح  قابل دسترس خواهد بود، اقدام نمایند.

شرایط همکاران مشمول:
۱-  در مرحله اول اولویت ثبت نام با خانواده های ۴ و ۵ نفره که از محور زوار استفاده ننموده‌اند، خواهد بود و دسترسی سایر همکاران در مراحل بعدی جهت استفاده از این امکان برقرار خواهد شد.
۲- کارکنان رسمی، قراردادی خدمات اداری شهر و هادیان شهر شاغل در واحدهای غیرمستقل شهرداری تهران
۳- همکارانی که طی ۲ سال گذشته از تورهای سیاحتی و زیارتی این اداره‌کل استفاده ننموده‌اند امکان ثبت نام خواهند داشت.
۴- با عنایت به لزوم احترام به سلایق افراد، استفاده از وسیله ایاب و ذهاب دلخواه به عهده و هزینه همکاران گرامی خواهد بود.
۵- ثبت نام افراد در اکیپ انتخابی،قطعی تلقی شده و همکاران ثبت نام شده به هنگام ثبت درخواست، متعهد می‌شوند در صورت انصراف و کنسلی، بدون اطلاع و هماهنگی قبلی با واحد تورهای این اداره‌کل (حداقل ۷ روز کاری قبل از تاریخ اعزام) در احقاق حقوق عامه کارکنان و بیت‌المال، موظف به پرداخت هزینه تور خواهند بود و سهمیه ایشان نیز کنسل می‌گردد.
۶- ثبت‌نام در تورها به منزله پذیرش کلیه موارد فوق بوده و همکاران گرامی حق هرگونه اعتراضی را از خود سلب خواهند نمود.
۷- همکاران شاغل در واحدهای غیر مستقل با مراجعه به سایت www.tehran.ir ( اداری، رفاه و منابع انسانی- سامانه میز کارالکترونیکی – خدمات رفاهی – گردشگری – ثبت درخواست) از مشمول بودن یا عدم شمول خود از بهره‌مندی تورهای مسافرتی سال جاری آگاه خواهند گردید و آندسته از کارکنان که بنابر ضوابط مشمول شناخته شده‌اند، می‌توانند نسبت به ثبت شهر مقصد و تاریخ عزیمت خود (در صورت وجود ظرفیت) و انتخاب همراهان (در چارچوب ضوابط؛ همسر و فرزندان برای کارکنان متاهل و پدر و مادر یا خواهر و برادر به تعداد ۲ نفر جهت کارکنان مجرد) اقدام نمایند.

۸- در صورت عدم دسترسی به سیستم گردشگری یا رایانه و یا هر گونه ابهام در ثبت نام و بهره‌مندی از سفر سیاحتی وگردشگری شمال به مسئول رفاهی واحد خود مراجعه نمایید.
۹-  در صورت ثبت‌نام و استفاده از تور سیاحتی شمال – ماسال(سهیمه‌ای)،  امکان استفاده از سایر مقاصد گردشگری را نخواهند داشت.

مشخصات تور:
۱- مجتمع اقامتی طاق کسری  واقع در گیلان – ماسال – ابتدای جاده ییلاقی – بعد از پمپ بنزین تاسکوه –  تلفن: ۰۹۳۳۴۴۴۴۱۳۲
۲- اقامت سه شب و چهار روز
۳- خدمات تور شامل: اقامت به همراه  صبحانه و یک نوبت پذیرایی در وعده ناهار یا شام به صورت منوی انتخابی خواهد بود.
۴- تحویل اتاق، ساعت ۱۴ روز ورود میهمانان و تخلیه اتاق، ساعت ۱۲ روز خروج خواهد بود.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/ril1y

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا