اجتماعیشهری، جامعه

خدمات سلامت در ایستگاه مترو شهید کلاهدوز

جامعه اقتصادی ؛شهردار منطقه۱۳ از برپایی ۵ پنج میز خدمت سلامت محور با شعار” حال خوب زندگی” در هفته سوم تیر ماه توسط اداره سلامت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۱۳ خبر داد.
به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمدهادی علی‌احمدی، شهردارمنطقه با اشاره به خدمات یک هفته ای سلامت در مترو شهید کلاهدوز گفت: پنج میز خدمت سلامت با عناوین سلامت، حقوقی، مشاوره مددکاری ، علمی و کارآفرینی از روز گذشته دهم تیر ماه تا چهاردهم تیر ماه در مترو شهید کلاهدوز فعالیت می کند .
به گفته او، پزشکان و روانشناسان برتر کانون پزشکان و گروه های جهادی با حضور پشت میز خدمت، به طور رایگان مراجعان را ویزیت کرده و مشاوره های تحصیلی و کسب و کار در فضای مجازی را ارائه می نمایند.
میزهای خدمت با ارائه خدمات سلامت محور در پهنه بهداشت و سلامت بر پا می شود.
او همچنین درباره اجرای طرح سه‌شنبه‌های سلامتی (ویژه نمازگزاران مساجد) گفت: از دیگر خدمات سلامت‌محور انجام‌شده ، برپایی میز های خدمت سلامت و کارگاه های آموزشی در قالب طرح سه‌شنبه‌های سلامتی در مساجد منطقه بوده که در آن خدماتی شامل تست قند و سنجش فشار خون، مشاوره روانشناسی،مشاوره تغذیه و ویزیت پزشک عمومی در مساجد منتخب سطح منطقه به شهروندان نمازگزار ارائه شده است.
شهردار منطقه۱۳ اظهار داشت: دوازده کارگاه آموزشی کاهش آسیب های اجتماعی با محوریت پیشگیری از اعتیاد
در سراهای محلات سطح منطقه به مناسبت هفته اعتیاد در سراهای محلات محدوده برگزار شد.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/CSA0t

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا