اجتماعیشهری، جامعه

دیدار شهردار منطقه ۵ با رییس و جمعی از معاونین دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات

جامعه اقتصادی:تعامل همه جانبه شهرداری با دانشگاه منجر به بهبود و تعالی خدمات به شهروندان می شود.

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵, صبح امروز شهردار منطقه ، میزبان رییس و جمعی از مدیران و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران بود .

در این جلسه شهردار منطقه ۵ ضمن تاکید بر وجود این مرکز علم ، فناوری و آموزش گفت : به زودی دانشگاهیان شاهد تحولی جدی در خیابان دانشگاه خواهند بود و باز تعریف جدیدی از عناصر زیبایی شناسی و مبلمان شهری این معبر ارایه خواهد شد .

گودرزی با اشاره به موضوع گردشگری ، دانشگاه آزاد را شاخص جدی برای توسعه گردشگری فنآورانه و طبیعی دانست و اظهار داشت: راه اندازی تله کابین ، فعال شدن هتل ، ایجاد مسیر کوهپیمایی و موارد مشابه به شرط فعال شدن ، می تواند بر ارزش افزوده منطقه نیز بیافزاید .

داوود گودرزی اطهار داشت: طراحی موضوعات آموزشی کوتاه مدت تا پودمانی ، استفاده از ظرفیت نخبگان ، شرکت های دانش بنیان و محققین و افزایش رویدادها و برنامه ها در قالب فعال شدن قرارگاه فرهنگی قائم آل محمد ( ص) و‌ تدوین سرفصل های آموزشی ، ایجاد پایگاه علم و فناوری مدیریت شهری ، بخشی از انتظارات است .

در ادامه جلسه دکتر صباغ زاده « رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات » نیز ضمن ابراز موافقت با موضوعات مطرح شده و تاکید بر همکاری با مدیریت شهری اظهار داشت برای ادامه این فعالیت نمایندگانی از طرف دو مجموعه معرفی شده که بتوانند مسایل را پیگیری و به نتیجه مطلوب برسانند .

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/pcRsd

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا