اجتماعیفرهنگی، ورزشی، گردشگریموسیقی، شعر، ادبیات

رونمایی از مجموعه داستان عشق و جنگ و عروسک آرزوها

اقتصاد جامعه ؛مراسم معرفی و رونمایی از دو مجموعه داستان (عشق و جنگ) و( عروسک آرزوها) توسط شمیلا شهرابی به رشته تحریر درآمد عصر امروز با حضور مصطفی رحماندوست شاعر و نویسنده و منتقدان همچون وحیدی رشیدی میترا اصانلو و کیوان باژن در نشر ثالث برگزار شد.

به گزارش اقتصاد جامعه ؛شمیلا شهرابی در حاشیه برگزاری این مراسم در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: داستان نویسی و شعر را از دوران دبیرستان آغاز کردم و سال ۱۳۹۹ به داستان نویسی کودک روی آوردم.

شهرابی با اشاره به نظامی بودن پدر وگذر اندن دوران کودکی در شهر بوشهر که منطقه ای محروم است، خاطرنشان کرد: بسیاری از کتاب‌هایی را که می‌خواستم از تهران برایم ارسال می‌کردند و به واسطه همین محرومیت مشتاق شدم تا در عرصه کودک شروع به فعالیت و نوشتن کنم.

نویسنده مجموعه عروسک آرزوها گفت: به دلیل اینکه از کودکی آرزو داشتم که یک عروسکی داشته باشم که همه آرزوهایم را برآورده سازد ترغیب شدم تا موضوع داستان را بر همین اساس پایه‌ریزی کنم.

شهرابی در ادامه گفت: این مجموعه دارای ۱۰ قسمت مجزاست و خود عروسک نیز توسط دایی به شیرین هدیه داده شده است.
نویسنده مجموعه عشق و جنگ با اشاره به تاثیر پذیری از شغل پدر، شهدا ،جانبازان و ایثارگران اظهار کرد :به واسطه دینی که بر خود احساس می‌کردم به فکر افتادم می‌توانم با نگارش کتابی در این زمینه دفاع مقدس به گوشه‌ای از این زحمات و ایثارگری‌ها را پاسخ دهیم.

شهرابی خاطرنشان کرد مجموعه عشق و جنگ که دارای ۲۰ قسمت که تاکنون ۷ قسمت آن منتشر شده و ۱۳ قسمت باقی مانده در سال آینده منتشر خواهد شد

و ی در پایان گفت: عروسک آرزوها برای خودش آرزوی نویسنده برتر شدن را دارد،

در ابتدای این مراسم منتقدین حاضر در این مراسم نظرات خود را پیرامون این آثار ارائه و نکاتی را برای هرچه بهتر شدن دیگر آثار نویسنده شمیلا شهرابی متذکر شدن و در آخر از آثار این نویسنده رونمایی شد.

رونمایی از مجموعه داستان عشق و جنگ و عروسک آرزوها

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/3tr2V

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا