فرهنگی، ورزشی، گردشگریورزشی

رییس فدراسیون بوکس: آغاز رایزنی با مربیان بزرگ خارجی برای حضور در تیم ملی

رییس فدراسیون بوکس : نتایج نمایندگان ایران در جاکارتا قابل دفاع نیست و به همین دلیل برای تقویت کادر فنی، با چند مربی بزرگ دنیا از روسیه، ازبکستان و کوبا در حال رایزنی هستیم و هر کدام شرایط و خواسته‌های ما را اجابت کنند با آنها به توافق خواهیم رسید و در صورت امکان در رده‌ پایه و بزرگسال از مربیان خارجی بهره می گیریم و با آنها قرارداد می بندیم.

به گزارش اقتصاد جامعه، حسین ثوری رییس فدراسیون بوکس صبح امروز در حاشیه نشست خبری که در خصوص عملکرد تیم ملی در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و تیم جوانان در مسابقات قهرمانی جهان (کسب سهمیه المپیک جوانان ۲۰۱۸ بوئنوس آیرس) در محل این فدراسیون برگزار شد، ضمن بین مطلب فوق در پاسخ به سوالات خبرنگار ما گفت: در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا ی اندونزی، باید دراوزان سبک مدال آوری می کردیم  و با توجه به عملکرد سه ملی پوش مان در مسابقات تدارکاتی امیدواری ها برای کسب مدال بالا بود که متاسفانه اینگونه نشد.

وی درباره نتایج بدست آمده در جاکارتا، تصریح کرد: نمی خواهم نتایج پیش آمده را  گردن کسی بیندازم، اما این را باید بدانیم در بوکس یک عقب ماندگی قدیمی و تاریخی داریم و در این راه کشورهای دنیا سالیان زیادی است که کار توسعه را آغاز کرده اند.

رییس فدراسیون بوکس با اشاره به این مطلب که بعد از انقلاب چهار اعزام و اردوهای منظم نداشتیم تاکید کرد: فدراسیون هرکاری را که برای رشد بوکس نیاز باشد، انجام  می دهد و از هیچ کوششی فرو گذار نخواهد کرد.

ثوری ادامه داد: نتایج  بدست آمده در مسابقات تدارکاتی انتظارات را بالا برد و ما نیز امیدوار به کسب مدال بودیم که نشد و همین موضوع نشان از عقب افتادگی بوکس ما از سایر کشورها دارد و اگر در بازی های آسیایی شاهد بودیم که قزاقستان با آن همه سابقه از کسب مدال طلا بازماند و تنها ازبکستان توانست ۵ مدال طلا در دو بخش بانوان و آقایان بگیرد، نتیجه کارهای پایه ای از سالیان گذشته است.

رییس فدراسیون بوکس ادامه داد: یک دوره مسابقات بین المللی بوکس قرار است، آذر ماه در چابهار برگزار شود که در جاکارتا با برخی از کشورها برای حضور در این تورنمنت مذاکراتی انجام شد.

ثوری در پایان در رابطه با ادامه همکاری کادر فنی تاکید کرد: شورای فنی فدراسیون با حضور چهره‌های مطرح بوکس ایران تشکیل می شود و درخصوص ادامه فعالیت مربیان تیم های ملی تصمیم‌گیری خواهد شد و اگر شورا به نتیجه برسد که با مربیان خارجی مطرح قرارداد ببندیم در صورت امکان این کار را خواهیم کرد و از وجود آنها در تیم ملی بهره خواهیم برد تا با تمام قوا برای بازیهای پیش رو و المپیک آتی آماده شویم.

 

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/5wXwz

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا