تکنولوژیصنعت، معدن، تجارتفناوری اطلاعاتفین تک

سرمایه گذاری ۷ میلیاردی برای ۳۰ استارتاپ

اقتصاد جامعه؛ از بین حدود ۷۰۰ طرح ارسال شده به دبیرخانه رویداد “۱۰۰استارتاپ”، ، ۶۰ استارتاپ برای داوری نهایی انتخاب که ۵۰ تیم از آنها به صورت حضوری و ۱۰ تیم دیگر به صورت مجازی داوری شدند و در نهایت، رویداد سکوی پرتاب با معرفی ۳۰ استارتاپ موفق در جذب سرمایه به پایان رسید.

به گزارش اقتصاد جامعه؛ ارسلان باسلی زاده مدیر ارتباطات و رسانه “۱۰۰استارتاپ” می گوید؛ در پایان یک روز رقابت بین ۶۰ تیم استارتاپی در بزرگترین رویداد سرمایه‌گذاری استارتاپی کشور، ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان سرمایه‌گذاری قطعی شد، که البته از بین حدود ۷۰۰ طرح ارسال شده به این مجموعه استارتاپی، ۶۰ استارتاپ برای داوری نهایی انتخاب شده بودند که ۵۰ تیم از آنها به صورت حضوری و ۱۰ تیم دیگر به صورت مجازی داوری شدند و در نهایت رویداد سکوی پرتاب با معرفی ۳۰ استارتاپ موفق در جذب سرمایه به پایان رسید.

بنابر این گزارش؛ ارسلان باسلی زاده معتقد است؛ «۱۰۰استارتاپ به دنبال تشکیل زیرساختی برای تیم‌های حاضر در مرحله بذری و پیش بذری است» و در همین راستا در این رویداد ۳۲ داور و منتور از مجموعه‌های مختلف استارتاپی حضور داشتند و ۲۱۷ داوری در یک روز رقم خورد. 

  • ۱۰۰استارتاپ” برای ۳۰ استارتاپ  ۷ میلیارد سرمایه‌گذاری می کند.
  • ۱۰۰استارتاپ به دنبال ایجاد زیر ساخت برای استارتاپ های مرحله بذری و پیش بذری است.
  • استارتاپ های موفق رویداد سکوی پرتاب معرفی شدند.

 بر پایه این گزارش؛ باسلی زاده تاکید می کند؛ حرکت هماهنگ و متحد برای کمک به استارتاپ‌ها در شرایط حاضر یک امر کاملا ضروری است و نه تنها در داوری و منتوری، بلکه در سرمایه گذاری هم از ظرفیت مجموعه‌های مختلف استفاده می‌کنیم و در حال حاضر صندوق سرمایه‌گذاری این مجموعه با حضور ۶ مجموعه دیگر در حال فعالیت است.

بر اساس این گزارش، مدیر ارتباطات و رسانه‌ این رویداد ادامه می دهد؛ مجموعه‌های حاضر در رویداد می‌توانستند بر استارتاپ‌های خاص نیز سرمایه گذاری کنند که در رویداد سکوی پرتاب از طرف داوران حاضر ۷۰۰ میلیون تومان سرمایه‌گذاری صورت گرفت.

شایان دکر است، باسلی زاده قدم بعدی برای تیم‌های حاضر در رویداد سکوی پرتاب را جذب اولین نوبت سرمایه و ورود به فرایند شتابدهی می داند و می گوید؛ این شتابدهی نیز با معرفی به شتابدهنده‌های همکار صورت می‌گیرد و “۱۰۰استارت‌آپ” آمادگی دارد با شتابدهنده‌های مختلف وارد همکاری شود و در حال حاضر نیز با چند شتابدهنده در تهران و شهرستان‌ها در حال همکاری است.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/7qtEy

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا