اجتماعیشهری، جامعه

شوراهانمادمشارکت مردمی هستند

جامعه اقتصادی :عضو شورای اسلامی شهر تهران آغاز به کار هیات امنای محلات در روز ملی شوراها را به فال نیک گرفت و گفت: شورای شهر ایمان دارد که بدون کمک شورای محلات امکان اداره شهر وجود ندارد. به خانواده بزرگ شورای محلات تبریک عرض می کنم و بر این عهد ماندگاریم که همه ما شورا باور و شورا یاوریم.

احمد صادقی در دویست وسی و یکمین جلسه شورا ضمن گرامیداشت روز ملی شوراها گفت: امیدوارم در سالی که مقام معظم رهبری سال تولید و مشارکت مردمی نامیدند دولتمردان و قانون گذاران ما همگی دست به دست هم بدهند و یقین بدانند شوراها نماد مشارکت مردمی هستند و شوراها می توانند کلیه اموری که متولی دولتی دارند را عهده دار شوند و دولت و مجلس بپذیرند که تصدی گری خود را کم کنند و آنها را به مدیریت شهری واگذار نمایند.

وی در ادامه افزود: شروع به کار هیات امنای محلات در روز شوراها یک پیام ویژه دارد و آن پیام این است که شورای شهر ایمان دارد که بدون کمک شورای محلات امکان اداره شهر وجود ندارد. به خانواده بزرگ شورای محلات تبریک عرض می کنم و بر این عهد ماندگاریم که همه ما شورا باور و شورا یاوریم.

صادقی همچنین با اشاره به سخنان سخنگوی شورای شهر تهران در خصوص مافیای خودروو ممانعت از ورود خودروهای برقی و دفاع از مواضع وی گفت: از مواضع برادر عزیزمان آقای نادعلی در خصوص اینکه مافیای خودرو مانع از ورود خودروهای برقی به کشور می شوند تشکر می کنم. ایشان به درستی گفتند “پس از آنکه دلال ها و مافیای خودرو نتواستند نقشه ها و منافع کلان و نجومی خود در موضع خودروهای برقی را تامین کنند و قراردادهای خرید خودروهای برقی توسط شهرداری تهران امید آنها را ناامید کرد اکنون بازوی سرانه ای این باند با پول پاشی دربین برخی افراد و رسانه ها تلاش می کنند تا مانع از اجرایی شدن و ورود تکنولوژی خودروهای برقی به کشور شوند، این ها بدانند نه تنها در این مسیر خللی بر اراده مدیریت شهری برای رساندن طعم شیرین خدمت به ذائقه مردم شریف تهران وارد نمی کند بلکه در عهدی که جبهه انقلاب برای حل و فصل گره های کور موضوعات شهری از جمله آلودگی هوا و حمل ونقل پاک داشته ایم مصمم تر از گذشته خواهیم بود”.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/ar7Vg

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا