اجتماعیشهری، جامعه

مراحل پایانی مسقف سازی پایانه افق

جامعه اقتصادی ِشهردار منطقه ۴ از مراحل پایانی عملیات مسقف سازی پایانه افق در محله حکیمیه خبر داد و گفت: طبق زمان بندی مشخص شده و برنامه ریزی دقیق عملیات مسقف سازی پایانه افق رو به اتمام است.
به گزارش جامعه اقتصادی و به قنل از روابط عمومی شهرداری منطقه۴، علی اصغر کمالی زاده با اعلام این خبر گفت: پروژه مسقف سازی پایانه افق با تلاش همکاران ساعی و با هدف گسترش آبادانی این منطقه در حال تکمیل شدن است.
وی ادامه داد: مسقف شدن پایانه مذکور در جهت توسعه زیرساخت های حمل و نقل همگانی، ارتقای سطح رضایت شهروندان، تسهیل در عبور و مرور و استفاده از ناوگان اتوبوسرانی شمال شرق تهران در حال حاضر با نصب سازه سکوی سوم ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و به زودی به پایان می رسد.
کمالی زاده با بیان اینکه پایانه‌های اتوبوس و تاکسی باید به لحاظ معماری و سازه‌ای قابلیت استفاده عموم همشهریان را داشته باشد، اظهار کرد: این سازه‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده که با توجه به سقف احداث‌شده، محافظت در مقابل اشعه آفتاب و همچنین نزولات جوّی را داشته باشد. همچنین در لحظات ابتدایی و پایانی روز نیز با نور مناسب شرایط استفاده بهینه از امکانات پایانه را فراهم سازد.
شهردار منطقه ۴ هدف از این پروژه را مناسب‌سازی محیط برای شهروندان و رانندگان در شرایط جوی مختلف و تأمین آسایش و آرامش مسافران به ویژه در زمان انتظار برای سوار شدن دانست.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/8AzmL

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا