دسته بندی نشده

مرز خدمت به درب منازل شهروندان رسیده است

جامعه اقتصادی ُبا حضور شهردار منطقه۹، مدیران شهری و کارکنان، به پاس تلاش های مستمر و بی وقفه در راستای اجرای اقدامات شاخص در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۲ از عوامل اجرایی این منطقه تقدیر شد.

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه با تشکر از زحمات یکایک پرسنل خدوم منطقه در اجرای پروژه های شاخص شهری گفت: امروز در جامعه جهانی جنگ در صحنه حق و باطل، خیر و شر و جنگ روایت هاست و پیروز این نبرد و میدان آن کسی است که روایتگری صحیح داشته باشد.

وی افزود: دشمنان ما تلاش دارند تا با استفاده از همین جنگ رسانه ای و وارونه نشان دادن حقایق، ایران اسلامی را تحت فشار قرار داده و دستاوردهای نظام اسلامی را در این چهل و پنج سال خدشه دار کنند.

شهردار منطقه۹ عنوان کرد: کشورهای استبدادی از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی با تمامی امکانات مالی و ابزاری و رسانه ای خود سعی دارند تا فجایعی که در دنیا به خصوص در مقابل ملت مظلوم فلسطین را با همین روایتگری نادرست تحت تاثیر قرار داده و بر این اقدامات شنیع سرپوش بگذارند.

مرتضوی بیان کرد: اما دنیا امروز با همین عصر ارتباطات پی به کشتار مردم بی گناه مردم در غزه که به دست جنایتکاران صهیونیستی انجام می شود برده و شاهد راهپیمایی های اعتراضی در محکویت این اقدامات ضد بشری در کشورهای مختلف از جمله آمریکایی و اروپایی هستیم.

این مدیر ارشد شهری در منطقه۹ گفت: در موضوع مربوط به انتخابات شاهد بودیم که دشمنان یک سال بود که تلاش می‌کردند تا مردم را از رفتن به پای صندوق های رای منصرف کنند که با شکست مواجه شدند و شاهد حضور پرنگ مردم در انتخابات بودیم.

وی در ادامه افزود: پروژه هایی نظیر  امتداد شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره)، مجموعه فرهنگی ورزشی کوثر و شهربانو مدتها بود که راکد مانده بود که اولی از لیست اولویت مدیر ارشد سابق خارج شده بود و دومی به صورت ناقص و پیشرفت ۶۰درصدی افتتاح شده بود که قابل بهره برداری نبود و مجموعه ورزشی شهربانو هم تعطیل شده بود.

شهردار منطقه۹ یادآور شد: با تلاش های بی وقفه مجموعه شهری در منطقه۹ مجموعه فرهنگی ورزشی کوثر و شهربانو در قالب پویش امید و افتخار به بهره برداری رسید و عملیات عمرانی پروژه کلان امتداد شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره) شروع شد که در آینده ای نزدیک شاهد بهره برداری از این پروژه فرا منطقه ای در غرب شهر تهران خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: امروز در منطقه۹ با انجام اقدامات عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و اجتماعی،  مرز خدمت به درب منازل شهروندان رسیده است و به صورت میانگین هر ماه شاهد اجرای چند پروژه شهری در منطقه۹ بودیم و شما پرسنل عزیز می بایست در دفاع از اقدامات انجام شده و در راستای  رسالت روایتگری صحیح، مجموعه اقدامات مجموعه شهری را به اطلاع شهروندان برسانید.

مرتضوی در خاتمه تاکید کرد: اجرای اقدامات شاخص در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۲ شامل؛ بهره‌برداری از ۱۱۰ پروژه شهری، راه‌اندازی مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو، افتتاح نیروگاه خورشیدی ستاد بحران، پویش من شهردارم۲، یادواره شهدای منطقه۹ و میزبانی مراسم راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن با تلاش های مستمر و بی وقفه کارکنان خدوم منطقه۹ انجام شد که شایسته تشکر و قدردانی است.

لازم به ذکر است در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲، منطقه۹ شاهد اجرای مراسم دهکده بهار ایران در ایام نوروز، نخستین سوگواره آیینی شهر تهران با عنوان محرم شهر و برپایی آیین  بدرقه زوار اربعین حسینی بود و با خلق فضایی فرهنگی در غرب شهر تهران شاهد حضور چشمگیر مردم در فعالیتهای اجتماعی بودیم.

 

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/EgdQM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا