سایر فرهنگیفرهنگی، ورزشی، گردشگری

آموزش طراحی لباس تئاتر و سینما در جشنواره مدولباس

نشست تخصصی«طراحی لباس تئاتر و سینما» از سری نشستهای تخصصی بخش علمی و دانشگاهی هشتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر صبح روز یکشنبه ۲۸بهمن ماه ساعت ۱۱ الی ۱۲:۳۰ در بوستان گفتگو برگزار می شود.

به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور ، نشست تخصصی«طراحی لبای تئاتر و سینما» از سری نشست های تخصصی بخش علمی و دانشگاهی هشتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر صبح روز یکشنبه ۲۸بهمن ماه ساعت ۱۱ الی ۱۲:۳۰ در بوستان گفتگو برگزار می شود.

دراین نشست سهیلا جوادی، علی سلیمانی درباره نحوه طراحی لباس تئاتر و سینما برای دانشجویان و هنرجویان و شرکت کنندگان سخنرانی می کنند.

دومین نشست تحت عنوان «بررسی تحولات پوشاک در قرن طلایی مد و تاثیرات کنونی آن» با حضور سهیلا جامی، یاسمن شیشه‌گران و مرضیه صفری از ساعت ۱۴:۳۰الی۱۳ برگزار خواهد شد.
همچنین در پایان دومین روز از هشتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر نشست «اوریگامی جهت پارچه‌سازی لباس» با حضور فرشاد حیدری از ساعت ۱۶:۳۰-۱۵ برپا می‌شود.
هشتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر، با شعار خوشا مکران و نقش بی مثالش ٢۶بهمن تا ٢ اسفند ٩٧ از ساعت ١٠صبح تا ٨ شب در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/uPMVb

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا