اجتماعیشهری، جامعه

نشست مدیرعامل شرکت ساماندهی با مدیر عامل صندوق ذخیره کارکنان شهرداری

جامعه اقتصادی ؛نشست مشترک مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با مدیر عامل صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران با موضوع بهره برداری از ظرفیت‌های مشترک برگزار شد.

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط‌عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، افزایش تعاملات این دو واحد برای استفاده از ظرفیت‌های مشترک با هدف مولدسازی ظرفیت‌های در اختیار موسسه صندوق ذخیره کارکنان و استفاده از امکانات و اختیارات شرکت ساماندهی از موضوعات اصلی مطرح شده در این نشست بود.

در این جلسه دو طرف ضمن تشریح ظرفیت‌ها و امکانات در اختیار، پیشنهادات خود را درباره افزایش همکاری‌های فی مابین با تاکید بر سرمایه گذاری موسسه ذخیره کارکنان شهرداری و راهبری شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر مطرح کردند. همچنین در این نشست مقرر شد که دو طرف با برگزاری جلسات کارشناسی، شرایط اجرایی پروژه‌هایی که قابلیت ‌عملیاتی شدن دارند را فراهم کنند.
براساس این گزارش، این نشست مشترک با حضور جواد معصومی مدیر عامل و علی اصغر عروجی، عباس دین‌محمدی از مدیران موسسه صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران و فردین رحمان‌نژاد معاون توسعه، سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری و همچنین یاسر نکوفال، معاون هماهنگی و امور مناطق شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر برگزار شده.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/nlh8a

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا