اقتصادیتجارتسیاسیگردشگری

نوریان: گسترش روابط ایران و لیتوانی جدی دنبال شود

اقتصاد جامعه، رییس اتاق دوستی پارلمانی ایران و لیتوانی: امیدواریم گسترش روابط دو کشور جدی‌تر دنبال شود و مجلس آمادگی دارد مسائل حقوقی احتمالی میان دو کشور را بهبود بخشد و نباید فراموش کنیم که برای داشتن یک جامعه آزاد بدون خشونت راهی جز گسترش همکاری‌ها نداریم.

به گزارش خبرنگار اقتصاد جامعه، اردشیر نوریان نماینده مجلس و رئیس اتاق دوستی پارلمانی ایران و لیتوانی در مراسم روز استقلال لیتوانی ضمن بیان این مطلب گفت: جهانی پر از صلح و دوستی برای همه کشورها به ویژه برای ایران و لیتوانی آرزو می‌کنیم و اینکه در سایه همکاری متقابل، کشورها بتوانند شرایط بهتری را برای ملت‌هایشان فراهم کنند.

نوریان گفت: در ایران به ویژه در دولت تدبیر و امید سیاست کاهش رفتارهایی در دستور کار قرار دارد که همکاری‌ها را بسط دهد.

وی ضمن تقدیر از کسانی که در گسترش روابط ایران و لیتوانی در سطوح اقتصادی، سیاسی، فرهنگی نقش دارند، گفت: برای داشتن یک جامعه آزاد بدون خشونت راهی جز گسترش همکاری‌ها نداریم و انتظار داریم از همه ظرفیت‌های داخلی برای گسترش روابط استفاده کنیم روندی که به تقویت صلح در منطقه و جهان می‌انجامد.

شایان ذکر است؛ در ابتدای این مراسم در ویدئویی، سفیر اکردیته لیتوانی در ترکیه ضمن گرامیداشت روز استقلال کشورش ابراز امیدواری کرد که روابط دو کشور در سال ۲۰۱۹ هر چه بیشتر گسترش یابد.

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/AWsSe

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا