اجتماعیشهری، جامعه

پایش رایگان سلامت زنان سرپرست خانوار مراکز کوثر منطقه ۱۵

جامعه اقتصادی ؛معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ از اجرای طرح پایش رایگان سلامت ویژه بانوان سرپرست خانوار به منظور حفظ و ارتقای سلامت عمومی آنان خبر داد.
به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی اسمعیلی با تاکید بر اهمیت نقش زنان سرپرست خانوار در حفظ سلامت اعضای خانواده گفت: زنان سرپرست خانوار به طور همزمان مدیریت اقتصاد خانواده و فرزندپروری را در خانواده به عهده دارند، از این رو هر نوع برنامه‌ریزی و تلاش در جهت سلامت‌افزایی زنان، تضمینی برای بهره‌مندی از فرزندان سالم، خانواده‌ای مستحکم و اجتماعی متعالی خواهد بود.
او در ادامه به طرح چکاپ سلامت عمومی زنان سرپرست خانوار شاغل در مراکز توانمندسازی کوثر و بازارچه‌های خوداشتغالی اشاره کرد و گفت: این طرح با همکاری اداره کل امور بانوان و شرکت شهر سالم طی چهار روز در منطقه ۱۵ به اجرا درآمد.
اسمعیلی ادامه داد: در طرح چکاپ سلامت، بیش از ۳۰ بانوی سرپرست خانوار تحت معاینات سلامت محور از جمله معاینات بالینی، ماموگرافی، سونوگرافی، نوار قلب، آزمایشات کامل خون، تست های تشخیصی، شنوایی سنجی و بینایی سنجی و…قرار گرفته و توصیه های لازم توسط پزشکان به آنها ارائه شد.
او افزود: نتایج معاینات توسط اداره امور بانوان منطقه در اختیار مددجویان قرار خواهد گرفت و همچنین مراحل تکمیلی و درمان بانوانی که بیماری و مشکلات جسمی آنها تشخیص داده شده است تا حصول سلامتی کامل پیگیری خواهد شد.
برپایه این گزارش ؛ این طرح طی چهار روز در کلینیک شهرداری مناطق ۱۳ و۱۴ از ساعت ۸ الی ۱۴ انجام شد

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/qSbwe

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا