اجتماعیشهری، جامعه

میلاد علی‌نیا معاون اجتماعی و فرهنگی خبرداد:

هدف پویاشهر منطقه ۸ استعداد یابی و مهارت آموزی کودکان

جامعه اقتصادی؛میلاد علی‌نیا معاون اجتماعی و فرهنگی گفت:  راه اندازی مرکز پویاشهر منطقه ۸ توسط اداره خدمات اجتماعی معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه با رویکرد ( استعداد یابی و مهارت آموزی کودکان ) است.

به گزارش جامعه اقتصادی ؛ میلاد علی‌نیا معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه بعد از راه اندازی مرکز پویاشهر منطقه ۸ توسط اداره خدمات اجتماعی معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه با رویکرد ( استعداد یابی و مهارت آموزی کودکان ) اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و به مناسبت مبعث پیامبر اکرم صلی الله، یکی از کارهایی که در این ایام برنامه ریزی شد، برگزاری جشن ویژه کودکان منطقه بود.

وی تصریح کرد: برگزاری مراسمات این چنینی باعث اجتماعی‌تر شدن هر چه بیشتر کودکان از جنس آسیب پذیر واینکه آن‌ها ببینند مورد حمایت عموم مردم قرار دارند، صورت می گیرد و این قبیل مراسمات بهانه‌ای است تا این کودکان را به بهانه مراسم جشن هم که شده چندین ساعت از فضای پر تنشی که در آن زندگی می‌کنند، فاصله بگیرند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۸ یادآور شد: در جشن ویژه عید مبعث پیامبر اکرم صلی الله مقارن با ایام دهه فجر حدود ۲۰۰ کودک با خانواده‌های آن‌ها حضور داشتند و در بخش‌های مختلف ویژه برنامه امروز سعی کردیم لحظات شادی را برای آن‌ها رقم بزنیم.

علی‌نیا خاطرنشان کرد: جشن امروز با مشارکت یکی از گروه‌های خیریه که با شهرداری منطقه ۸ در تعامل است برای کودکان منطقه برگزار شد.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/I78x2

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا