اجتماعیشهری، جامعه

کاشت نهال هم عهدی با شهدا در محله نظامی گنجوی

اقتصاد جامعه؛پویش لبخند طبیعت به مناسبت روز درختکاری با حضور مسعود رنجبریان شهردار منطقه۶،خانواده شهدا، مدیران شهری، اعضای شورایاری ، دبیر کانون سالمندان و شهروندان در محله نظامی گنجوی منطقه ۶ برگزار شد.

به گزارش اقتصاد جامعه ، مسعود رنجبریان شهردار منطقه ۶ با بیان اینکه در فرهنگ اسلامی بسیار به حفظ درختان و ارزش آن‌ها اشاره‌ شده است ، افزود: توسعه پایدار بدون حفظ منابع طبیعی اتفاق نخواهد افتاد و حفظ منابع طبیعی منجر به رشد و تعالی کشور می‌شود، لذا انتظار می‌رود در فرهنگ عمومی جامعه مردم به حراست از درختان تشویق و ترغیب شوند.

شهردار منطقه ۶ به اهمیت درخت و درختکاری در اسلام اشاره نمود و افزود: در آموزه های دینی ما به کار نیک و باقیات و صالحات آن تاکید شده است و درختکاری نیز یکی از این اعمال نیک است. به همین منظور ما به نیابت از هر شهید والامقام درختی خواهیم کاشت تا محیط شهری علاوه بر سرسبزی و زیبایی، بیش از پیش مزین و متبرک به نام شهدای ایران اسلامی شود.

در حاشیه این برنامه به فعالین حوزه محیط زیست ، سالمندان نمونه و خانواده گرانقدر شهدا تندیسی به رسم یادبود و قدردانی از سوی شهردار منطقه ۶ اهدا شد.

همزمان با کاشت نهال توسط شهردار منطقه شش به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری شهرداران نواحی ششگانه نیز اقدام به کاشت نهال در سطح بوستان های منطقه نمودند.

 

 

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/ovUoW

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا