اجتماعیرفاه، کار، سلامت

کمک های نقدی کارکنان شرکت شهر سالم  به سیل زدگان

اقتصاد جامعه؛  مدیر عامل شرکت شهر سالم در دیدار نوروزی خود با معاونین و مدیران و کارکنان شرکت شهر سالم ضمن تبریک سال جدید به همکاران خود، بر تقویت و ارائه خدمات بیشتر و بهتر به کارکنان و بازنشستگان محترم شهرداری تهران تاکید کرد.

به گزارش اقتصاد جامعه وبه نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت شهر سالم، دکتر چوبینه با قدردانی از کارکنان شرکت برای ارائه خدمات پزشکی درمانی و پیشگیری و بهداشت در روزهای نوروزی به کارکنان شهرداری و شهروندان به جریان و پویش موفقیت آمیز پایش سلامت رانندگان بین شهری در پایانه های شهر تهران اشاره کرد و گفت: این اتفاق مبارکی بود که امسال توسط شرکت شهر سالم انجام گرفت و احساس امنیت روانی برای مسافرین و رانندگان رقم زده است، چراکه رانندگان اتوبوس های بین شهری، حافظ سفر ایمن برای مسافران نوروزی بودند و امیدواریم این حرکت در سالهای آتی نیز با برنامه ریزی بهتر و دقیق تر انجام گیرد.

مدیر عامل شرکت شهر سالم از پزشکان و معاونت های درمان، پیشگیری و بهداشت و واحدهای اورژانس، روابط عمومی، پشتیبانی، HSE و تمام واحدهایی که در پایش سلامت رانندگان و نیز بهداشت بوستان ها و رستوران ها و اماکن های تفریحی داشته و دخیل بودند، تشکر و قدردانی کرد.

چوبینه ضمن آرزوی سلامتی برای همه بیماران به کارکنان شرکت شهر سالم تاکید کرد:

امیدوارم در این سال جدید، با روحیه بالا و همدلی در ارائه خدمات بهداشتی درمانی به کارکنان و بازنشستگان شهرداری تهران و عموم شهروندان کوشا باشید تا به یاری خداوند متعال، دعای خیر مردم بدرقه راهتان باشد.

در این دیدار دکتر چوبینه و معاونین، مدیران و کارکنان شرکت شهر سالم کمک هایی را به صورت نقدی برای سیل زدگان فروردین ماه سال۹۸ که در شهرهای مختلف اتفاق افتاده، در نظر گرفتند که مقرر شد از طریق مراجع رسمی به سیل زدگان اهدا شود.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/G0jGw

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا