اجتماعیشهری، جامعه

۲۳ هزار متر ریسه بندی و برافراشته شدن بیرق‌ها در میادین و گذرگاه‌های منطقه ۱۳

جامعه اقتصادی ؛همزمان با آغاز ماه محرم و عزاداری سید الشهدا(ع) حضرت امام حسین (ع)، معابر، میدان ها و محله های منطقه ۱۳تهران با استفاده از ۲۳ هزار متر طول ریسه مشکی و بر افراشته شدن بیرق های عزاداری در میادین و خیابان های اصلی سیاهپوش شدند.
به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه۱۳ با اشاره به ضرورت بستر سازی گفت:همزمان با فرا رسیدن ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبداله الحسین (ع) و یارانش معابر، میادین، پل ها و ساختمان اداری منطقه ۱۳ با نصب تبلیغات محیطی و فضاسازی به نشانه عشق، وفاداری و ارادت به سید الشهدا (ع) سیاه پوش شد.
او افزود : بیش از ۲۳ هزار و ۴۵۰ متر طول ریسه های پارچه ای مشکی در میادین و محورهای اصلی از قبیل ، فلکه اول و دوم نیروی هوایی ، لوزی، چایچی، اطلاعات و خیابان های اصلی و ساختمان های ستادی نصب شده است.
شهردار منطقه ۱۳ اظهار داشت : با اکران طرح های مرتبط با ایام محرم، تعویض و اهتزاز پرچم های ۵۰ متری مشکی رنگ ، محدوده بزرگراه ها و گذرگاه ها و معابر نیز رنگ عزا به خود گرفت.
محمد هادی علی احمدی خاطر نشان کرد: عزاداری ماه محرم میراث فرهنگی و دینی برای جامعه است و در این راستا، فضاسازی مناسب شهری در این ایام بسیار اهمیت دارد .

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/rIsuQ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا