اجتماعیشهری، جامعه

آیین تکریم و معارفه شهردار منطقه ۱۴ با حضور معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران برگزار شد

جامعه اقتصادی :مراسم تکریم امیر یزدی و معارفه امیر شهرابی به‌عنوان سرپرست شهرداری منطقه ۱۴ در روز شنبه اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور عباس شعبانی، معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران و جمعی از معاونان، مدیران، معتمدان محله در سالن جلسات منطقه برگزار شد.

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی منطقه ۱۴ در این جلسه، عباس شعبانی معاون امور مناطق با اشاره به خدمات و فعالیت‌هایی که در دارالمومنین تهران انجام گرفته است، ضمن تقدیر از زحمات امیر یزدی گفت: به یاری خداوند متعال، امیر شهرابی نیز بر پایه ویژگی‌های شخصی و با همکاری معاونان، مدیران و کارشناسان ادامه‌دهنده این مسیر یعتی خدمت به مردم خواهد بود.

در ادامه مراسم امیر یزدی، ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای امیر شهرابی سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۴ افزود؛ از دوستانم در شهرداری منطقه ۱۴ و همکاران در این مجموعه صمیمانه تشکر می‌کنم که با آغوش باز مرا پذیرفتند.

یزدی ادامه داد: همیشه در صحبت‌هایم گفته‌ام خداوند این فرصت را به انسان ها می دهد که با آمدن و رفتن بدانند که پرونده اعمالشان در دنیا بسته می‌شود و خوشا به حال کسانی که این دنیا را فرصتی برای آماده شدن به سفر ابدی می‌دانند.

در ادامه امیر شهرابی سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۴ ضمن تشکر از شهردار سابق منطقه خاطر نشان کرد: فرصت خدمت خالصانه به مردم و شهروندان فهیم منطقه ۱۴، فراهم شده و امیدواریم با یاری و همراهی تمامی مدیران و کارشناسان منطقه ۱۴، خدمت رسان شایسته ای برای شهروندان این بخش از پایتخت باشیم.

شهرابی با تاکید بر اینکه اعتقاد دارم کار و خدمت باید برای رضای الهی پیش رود، تا رضایت مردم حاصل شود ابراز امیدواری کرد: با این نگاه تلاش میکنیم کار و خدمتمان مورد رضایت مردم انقلابی و شهید پرور دارالمومنین تهران قرار گیرد.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/MEJEZ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا