اجتماعیشهری، جامعه

زنگ تحرک ورزش شهروندی در منطقه۹ به صدا در آمد

جامعه اقتصادی : زنگ تحرک ورزش شهروندی با حضور پیشکسوتان ورزشی ، ورزشکاران و مربیان منطقه۹ در بوستان شمشیری به صدا در آمد.

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ علیرضا فروزنده معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: در این برنامه مربیان بانوان و آقایان به همراه ورزشکاران با آغاز روزی پرانرژی از فعالیت ورزشی صبحگاهی و حرکات نمایشی و هنر ورزش رزمی خردسالان صبحی شاد را آغاز کردند.

وی افزود: این رویداد، فرصتی برای قدردانی از پیشکسوتان ورزش منطقه۹ است، کسانی که با انگیزه و ایمان به ورزش، سال ها از تجربیات خود بهره می‌برند و به الهام بخشی برای جوانان و نسل‌های آینده می‌پردازند.

فروزنده با اشاره به مزایای ورزش صبحگاهی عنوان کرد : ورزش صبحگاهی از جمله بهترین اقداماتی است که می‌توانید در روز خود انجام دهید. آغاز روز با ورزش، انرژی مثبتی به شما می‌دهد و ذهنتان را برای فعالیت‌های روزانه آماده می‌کند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۹ بیان کرد: این کار باعث افزایش تمرکز، افزایش سطح انرژی و بهبود خلق و خو است. همچنین ورزش صبحگاهی به شما کمک می‌کند تا بهتر بخوابید و استرس را کاهش دهید، بنابراین با انجام این عادت، زندگیتان را بهبود ببخشید و به سمت هدف‌هایتان پیش بروید .

لازم به ذکر است در پایان مراسم زنگ تحرک منطقه۹ از ورزشکاران  پیشکسوت آقایان -بانوان و مربیان پیشکسوت در بخش بانوان سر کار خانم طوبی شعبانی و در بخش آقایان آقای رزاق ملکان  تقدیر و تشکر بعمل آمد.

 

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/9imvK

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا