اجتماعیشهری، جامعه

کنترل آبهای زیرزمینی در تراز منفی ۲ مجموعه ورزشی قیطریه

جامعه اقتصادی کعملیات سپتیک فاضلاب و شبکه زهکشی پروژه احداث مجموعه ورزشی قیطریه به منظور جلوگیری از هجوم آبهای زیرزمینی به طبقات زیرین، در تراز منفی دو اجرا شد.

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، مجید افشاری معاون فنی و عمرانی منطقه یک گفت: با توجه به بالا بودن تراز آبهای زیر زمینی در محدوده محله قیطریه و زمین احداث پروژه، شبکه زهکشی گود پروژه توسط مشاور حوزه فنی و عمرانی طراحی و در دستور کار پیمانکار قرار گرفت.

او افزود: اجرای شبکه زهکش و سپتیک فاضلاب در تراز طبقه منفی دو با کد ارتفاعی منهای ١١/٢٠ در پروژه احداث مجموعه ورزشی قیطریه اجرا شد.

افشاری افزود: اجرای فونداسیون پروژه بصورت گسترده و اجرای شبکه زهکش و همچنین استفاده از واتراستاپ و افزودنی ژل میکروسیلیس در بتن فونداسیون و دیوارهای حائل ترازهای منفی این ساختمان، پروژه را در آینده از هجوم آبهای زیزمینی به طبقات زیرین ایمن خواهد ساخت.

گفتنی است مجموعه ورزشی قیطریه با زیربنایی به مساحت ۲ هزار و ۸۰۰ متر مربع با دو طبقه پارکینگ از دیماه سال گذشته در ضلع شمالی میدان میوه و تره بار قیطریه در انتهای خیابان مهر ششم، آغاز شده و اقدامات اجرایی جهت زیرسازی مناسب برای اجرای طبقات و جلوگیری از اتفاقات احتمالی بوده است.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/mMsPQ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا