اجتماعیشهری، جامعه

۴۲ هزار متر مربع روکش مکانیزه و دستی آسفالت در منطقه۱۶

جامعه اقتصادی : بیش از ۶ هزار و ۴۰۰ تن آسفالت به منظور انجام روکش مکانیزه و دستی آسفالت در محورهای مختلف به مساحت بیش از ۴۲ هزار مترمربع انجام شده است.

به گزارش جامعه اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶؛ محمد امین سالاری پور شهردار منطقه درخصوص عملکرد حوزه فنی و عمرانی گفت: یکی از رویکردهای اصلی مدیریت شهری در دوره کنونی، با توجه به طرح تحول خدمت، انجام اقدامات فنی و عمرانی برای بازپیرایی، بهسازی، ترمیم و مرمت ابنیه و معابر است.

سالاری پور با بیان اینکه یکی از تأکیدات شهردار تهران افزایش رضایتمندی شهروندان و خدمت‌رسانی به آنهاست، اظهار کرد: ارتقای کیفیت آسفالت معابر اصلی و فرعی یکی از عوامل بهبود زیرساخت‌های معابر شهری و یکی از موضوعات ملموسی است که شهروندان به طور روزانه با آن در ارتباط هستند و بهسازی و بهبود وضعیت آنها می‌تواند رضایتمندی بیشتر آنها را به همراه داشته باشد.

شهردار منطقه تصریح کرد: فرسودگی وضعیت معابر از معضلات اصلی منطقه است که در این دوره با رویکرد توسعه محله‌ای و انجام پروژه‌های کوچک مقیاس، درصدد ایجاد رضایت شهروندی و افزایش استانداردهای شهروندی در محلات منطقه هستیم.

سالاری پور همچنین از مناسب سازی معابر در سطح منطقه خبر داد و بیان کرد: یکی از برنامه‌های اصلی شهرداری منطقه ۱۶، تسریع در روند مناسب‌سازی معابر و بوستان‌ها است. در این خصوص، بیش از ۲۲ مورد در الگوی خدمت مناسب شده است.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadejameh.ir/ZdViZ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا